AndroidHealthClinic

vraag bolbenone

Hier klopt geen ruk van. Ik geloof jou niet. Een flesje meer laat je dan maar kopen door iemand anders. Wat ik lees uit je posts is dat je per sé ten koste van alles wil blijven puzzelen met wat je hebt. Je weet zelf wel dat als je slim bent je gewoon de raad van dit board opvolgt maar je blijft aankloten met 25mg hier eraf en daar erbij.

Neee bakkermans, je belazerd de boel.

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Hier klopt geen ruk van. Ik geloof jou niet. Een flesje meer laat je dan maar kopen door iemand anders. Wat ik lees uit je posts is dat je per sé ten koste van alles wil blijven puzzelen met wat je hebt. Je weet zelf wel dat als je slim bent je gewoon de raad van dit board opvolgt maar je blijft aankloten met 25mg hier eraf en daar erbij.

Neee bakkermans, je belazerd de boel.

ik belazer juist niets man!
wat jij ervan geloofd is uw zaak,wat voor zin heeft het om hier te komen liegen?
daar haal ik niets van op.

Als het je echt niks kan schelen, een flesje meer of minder, dan laat je dat extra flesje dat je ongerwijfeld nodig hebt even kopen door een vriend.
Maar je blijft bij het puzzelen met de mililiters die je hebt waarvan je weet dat je niet genoeg hebt. Bewúst goochelen met meer en minder mililiters om zo maar met het aantal flesjes uit te komen die je hebt. Dát klopt niet meneer.

Terug
Naar boven