MuscleMeat

vraag cell mass

55kg en gespierd?? verder zijn die supps nog lang niet nodig beter de voeding sticky's ff doorlezen. cell mass is gewoon creatine als ik het goed heb? en je vraag staat op de verpakking over het gebruik, btw koop geen sups als je niet weet waar ze voor zijn. volgens mij aan je verhaal lijk je dat niet echt 100% te weten.
en sixpack word gemaakt in de keuken, en een dieetiste is zonde van je geld als je ervoor betaald hebt, hier zijn genoeg mensen met veel kennis dus ga de voedingsticky';s doorlezen en maak zelf een voedingsschema

1.75m en 55kg en gespierd lijkt me sterk. Ik denk dat je skinny bent en daardoor gewoon al je spieren ziet, no offence:p. Het feit dat je je buikspieren niet zo goed ziet komt volgens mij doordat je, aangezien je erg licht weegt voor je lengte, amper buikspieren heb.

Als je wilt aankomen in massa(spieren) moet je gewoon meer eten, maar verwacht niet dat dit ten goede komt aan de zichtbaarheid van je sixpack :P. Het gebruik van supplementen in combinatie met een slecht eetschema zal je inderdaad weinig goede resultaten opleveren. Zoals kidmonster zegt: gewoon goed de sticky's lezen en veel succes! :)

Terug
Naar boven