christoph666
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
hallo , ik ben een vrouw en ik stel eigenlijk een paar vraagjes in de plaats van mijn vriend omdat mijn vriend momenteel in het leger zit en hij kan dus zelf niet op het internet komen. Ik ga dus alleen maar informatie geven dat ik van hem gekregen hem. Dus neem mij nie kwalijk dat ik er zelf niet veel van weet ....
Mijn vriend is dus van zichzelf al goed getraind. Maar hij wilt dus nog meer spiermassa bijkomen. Hij zou 6kg willen bijkomen.
Mijn vriend heeft eigenlijk een probleem. normaal zou zijn eerste kuur bestaan uit:
week 1 - 8 : 1 keer per week 200mg deca-durabolin>deca
week 1-10 om de 5 dagen 250mg sustanon
maar omdat hij via via er niet kan aangeraken heeft hij nu een andere kuur:
week 1-10 1keer per week 100mg deca-durabolin>deca
week 1-10 1keer per week 250 mg sustanon.
mijn vriend vraagt zich nu af of dit ook goed is en of hij op deze manier ook resultaat zal boeken. of zou hij beter iets anders doen met diezelfde producten ? zijn er nog andere mogelijkheden ?
dat is dus onze eerste vraag
nu de tweede vraag gaat over de na kuur
mijn vriend zou 20mg / dag nolvadex gebruiken maar hij vroegt zich af wanneer moet die na kuur gestart worden en hoelang ?
de producten komen allemaal van gg
ik denk dat ik nu wel alles gevraagt heb , hopelijk kan iemand mijn vriend helpen
alvast bedankt
Mijn vriend is dus van zichzelf al goed getraind. Maar hij wilt dus nog meer spiermassa bijkomen. Hij zou 6kg willen bijkomen.
Mijn vriend heeft eigenlijk een probleem. normaal zou zijn eerste kuur bestaan uit:
week 1 - 8 : 1 keer per week 200mg deca-durabolin>deca
week 1-10 om de 5 dagen 250mg sustanon
maar omdat hij via via er niet kan aangeraken heeft hij nu een andere kuur:
week 1-10 1keer per week 100mg deca-durabolin>deca
week 1-10 1keer per week 250 mg sustanon.
mijn vriend vraagt zich nu af of dit ook goed is en of hij op deze manier ook resultaat zal boeken. of zou hij beter iets anders doen met diezelfde producten ? zijn er nog andere mogelijkheden ?
dat is dus onze eerste vraag
nu de tweede vraag gaat over de na kuur
mijn vriend zou 20mg / dag nolvadex gebruiken maar hij vroegt zich af wanneer moet die na kuur gestart worden en hoelang ?
de producten komen allemaal van gg
ik denk dat ik nu wel alles gevraagt heb , hopelijk kan iemand mijn vriend helpen
alvast bedankt