MuscleMeat

Vraag over een artikel mbt anabolen

Verkeerde sectie imo. Dit is niets geavanceerd volgens mij.

Verder is dit de info die menig huis tuin en keukenidioot je zal vertellen die denkt alles over AAs te weten. Vele dokters zullen je gelijkaardige verklaringen verschaffen. Er zitten waarheden in, maar zijn toch wat met de haren getrokken moet ik zeggen.

De waarheid ligt echter zoals dat altijd is ergens in het midden...het midden is dus de gulden middenweg tussen de uitleg die je krijgt van echte verstokte gebruikers (à la Sisevano // hehe) en dat wat je leest in het gegeven artikel.

Dit is alleszins mijn visie.

Grtz,

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zou dan wel eens graag het verhaal van deze middenweg willen horen. Ik vind het artikel al vrij in het midden liggen.

Ik zou dan wel eens graag het verhaal van deze middenweg willen horen. Ik vind het artikel al vrij in het midden liggen.

artikel is een beetje scheef, maar zeker niet onwaar. 10x de aanbevolen dosis wil ik wel geloven al lijkt me dat al vrij ver gaan, maar 50 of 100x!!!.. Jah, ok dan krijg je gewoon altijd sides zoals in het artikel beschreven staat.

Maar als men zorgt dan men goed, doordacht, niet te vaak en aan het aanbevolen gebruik houdt, dan hoeven er helemaal geen sides op te treden al is en blijft het gewoon troep.

[offtopic] idd verre van geavanceerd

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven