benq
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt gewoon lege steriele afgesloten vials kopen. Die hoef je dus niet meer steriel te maken. Zelf lege vials steriel maken kan gewoon in een huis tuin en keuken oven, maar goedkoop is het niet omdat je een stop op de vial moet doen en deze vast moet krimpen met een aluminium dopje. En daar heb je een dure tang voor nodig.Dat is denk ik nog het duurste, je moet een speciale oven hebben om ze steriel te maken, kan je niet even in de bak oven in de keuken doen haha.
Jij en ik weten dat dit sarcastisch bedoelt is, maar kijk hiermee uit. Straks doet ie het nog ook.
Ik twijfel de hele tijd of ik moet helpen of niets moet zeggen. Het is inderdaad levensgevaarlijk zonder enige kennis.Waar ben je in godsnaam mee bezig gast. Je weet totaal niet wat je doet. Als je je met dit soort dingen bezig houd had je deze zaken al lang moeten weten. Wat jij aan het doen bent is levensgevaarlijk en absoluut niet de bedoeling lijkt mij. Vials steriel maken met een beetje alcohol..kom op gek stop met deze onzin en koop wat fatsoenlijks. Je gaat toch niet bezuinigen op je gezondheid. Straks loop je met giga abcessen of nog erger een sepsis (bloedvergiftiging)
Dus een vial met wat water spoelen is prima ?
Of op 10ml (2ml alco en 8ml water)
Voor ik nieuwe vials ga halen,
wil ik eerst de kwaliteit van de gear weten!
Doe alleen voor zekerheid navraag is eerste keer filteren he!
Nee natuurlijk niet. Kraanwater is toch niet bacterievrij? Gebruikte vials moet je gewoon weggooien.Dus een vial met wat water spoelen is prima ? Of op 10ml (2ml alco en 8ml water) Voor ik nieuwe vials ga halen, wil ik eerst de kwaliteit van de gear weten! Doe alleen voor zekerheid navraag is eerste keer filteren he!
Nee natuurlijk niet. Kraanwater is toch niet bacterievrij? Gebruikte vials moet je gewoon weggooien.
Als je het toch doet koop dan lege steriele vials.
Maar als je denk dat je een vial steriel kunt maken met kraanwater (al dan niet met alcohol) dan moet je er echt niet mee doorgaan man.

Jawel, lekker zijn gang laten gaan. Wordt lachen man, als hij straks hier om hulp vraagt ivm pus die uit zijn bovenbeen spuit![]()
Haha ja, ik twijfel ook steeds of ik moet reagerenJawel, lekker zijn gang laten gaan. Wordt lachen man, als hij straks hier om hulp vraagt ivm pus die uit zijn bovenbeen spuit![]()
. Maar dit kan echt verkeerd aflopen man en dat gun ik niemand.Haha ja, ik twijfel ook steeds of ik moet reageren. Maar dit kan echt verkeerd aflopen man en dat gun ik niemand.
Haha ja, ik twijfel ook steeds of ik moet reageren. Maar dit kan echt verkeerd aflopen man en dat gun ik niemand.