XXL Nutrition

Vraag over kuur test/deca

arjan 23

Novice
Waardering
0
fitness nu 2 jaar, voeding is volgens mij wel optimaal maar het duurt me allemaal veels te lang train min 4 keer in de week en soms 5 keer wil graag een kuur doen heb dus ook het nodige in huis gehaald test en deca maar wat is de juiste dosering? volgens de gene waar ik het van kocht:

100mg deca inspuiten 1 perweek
250mg test inspuiten 1 keer per week

en nog een vraag volgens hem was nakuuren niet echt nodig is dat zo?

deca komt trouwens uit griekenland
test uit iran
volgens mij allebij wel betrouwbaar tenminste wat ik hier lees dan of heeft iemand daar een andere mening over?

fitness nu 2 jaar, voeding is volgens mij wel optimaal maar het duurt me allemaal veels te lang train min 4 keer in de week en soms 5 keer wil graag een kuur doen heb dus ook het nodige in huis gehaald test en deca maar wat is de juiste dosering? volgens de gene waar ik het van kocht:

Wat zijn je stats? Hoeveel weegde je tooen je begon, en hoeveel weeg je nu, evt. bf %

100mg deca inspuiten 1 perweek 200 mg per week minimaal
250mg test inspuiten 1 keer per week 250mg is goed

en nog een vraag volgens hem was nakuuren niet echt nodig is dat zo?

Als die dat zegt heeft die geen verstand, nakuren met nolvadex/clomid, hoelang en hoeveel kun je op dit board opzoeken

deca komt trouwens uit griekenland Norma?
test uit iran aburaihan?

volgens mij allebij wel betrouwbaar tenminste wat ik hier lees dan of heeft iemand daar een andere mening over?

Volgende keer misschien eerst info opzoeken voordat je wat koopt

• Topic Starter Topic Starter
uh oke ja weet het heb er niet echt vestand van maarre 100mg deca zij ik maar op het potje/flesje staat 2ml en op het doosje 100mg gram werkzame stof tenminste dat denk ik ben eigelijks niet van plan om nog meer shit erin te spuiten volgens de gene waar ik het van kocht kon ik ook wel de helft van die deca gebruiken dusja maar later zij die doe alles maar heb het er maandag al ingespoten merk nog niet echt iets ja last van men ballen vanmiddag maar nu niet meer ja jongens ik weet het had beter eerst goed kunnen informeeren maar ja beter later dan nooit

oja en uh dat nakuren las wel dat je van die nolvadex wel erge bijwerkingen kunt hebben daar zit ik eigelijks niet op te wachten maar begrijp dat het nodig is voor de allerbeste resultaten maar als ik het niet doe blijft er dan niks over? ben met een beetje minder ook wel te vreden als er maar iets bij komt

weeg trouwens 78kilo met een lengte van 1.85

bedankt voor jullie reactie's

deca komt trouwens uit griekenland Norma?
test uit iran aburaihan?

dit klopt idd

Vriend no offence hoor, maar je voeding zit denk ik helemaal niet goed.
Je bent 185 en weeg 78kg, dat is nou niet echt veel.

Als je voeding niet goed zit, kun je net zo goed niet kuren..
Dan is het gewoon zonde geld.
Zorg eerst dat dat allemaal 100% is voordat je voortaan begint.

En niet nakuren is gewoon dom, lees eens in de FAQ hoe en waarom je moet nakuren.

hmm ja nouja dacht dat het wel goed zat krijg volgens mij wel genoeg eiwitten binnen magere kwark eiwit poeders en pillen voor de rest ja eet ik iets meer als normaal heb niet meer honger en hoef er niet uit te zien als een bodybuilder gaat mij iets te ver maar wil gewoon een beetje volheid erin maar goed wat ik je nu vertel dan zit het niet goed met mijn voeding?

Het gaat erom dat je vrij ligt bent om te kuren, ik weet niet hoelang je al traint maar de meeste beginnen eerst met goed trainen en eten daarna pas kuren. Dan hou je ook veel beter alles vast, anders ben je het zo weer kwijt.

De meeste mensen denken ook dat ze genoeg eten, maar dat is LANG niet zo.
4000kcal is heel wat hoor, en die kant moet je toch zeker wel op gaan met kuren. En na 1 kuurtje zie je er ook niet meteen uit als ronnie coleman hoor, belive me...

Post eens wat je allemaal eet dan.

hmm ja nouja dacht dat het wel goed zat krijg volgens mij wel genoeg eiwitten binnen magere kwark eiwit poeders en pillen voor de rest ja eet ik iets meer als normaal heb niet meer honger en hoef er niet uit te zien als een bodybuilder gaat mij iets te ver maar wil gewoon een beetje volheid erin maar goed wat ik je nu vertel dan zit het niet goed met mijn voeding?

Maat, gebruik aub leestekens.
Ik word gewoon duizelig als ik jouw tekst moet ontcijferen.

Zet je voedingsschema anders ff in de juiste sektie.

s'ochtens 7 uur 2 broodjes kipfilet + shake
8 uur 3 amino pillen
kwart voor negen drie broodjes kipfilet
9:45 3 amino pillen
12:00 magere kwark 3broodjes
13:30 amino pillen 2
15:30 2broodjes en magere kwark
dan eerst trainen en om
17:45 warme maaltijd groente kipfilet
18:00 shake
20:00 kwark
voor slapen gaan nog shake 22:30

vertel zo slecht is dit toch niet?

Ik heb veel slechter gezien idd.
Maar kan altijd beter natuurlijk.
Reken maar eens uit hoeveel kcal's dit zijn.....eiwitten, carb's en vetten.

o oke het valt mee dus maarja idd wat je zegt kan altijd beter maar goed denk dat ik dan maar probeer nog meer te eten ben altijd bang dat ik dan vettig wordt heb zowiezo al te veel vet rond men middel probeer er juist wat af te krijgen

Als je bang bent voor wat vet, met je gewoon niet kuren. Dan is deca trouwens ook een erg goeie keuze.... not..
Niet zo zeuren om een beetje vet hoor.

Wat wil je nou? Groeien of iets in massa aankomen?
Als je wilt groeien zorg je voor een goed voedingsschema eventueel daana met anabolica, als je iets in massa aan wilt komen, blijf je lekker zo door trainen eten als je nu doet.
De keuze is aan jou.

Als je bang bent voor wat vet, met je gewoon niet kuren. Dan is deca trouwens ook een erg goeie keuze.... not..
Niet zo zeuren om een beetje vet hoor.

Wat wil je nou? Groeien of iets in massa aankomen?
Als je wilt groeien zorg je voor een goed voedingsschema eventueel daana met anabolica, als je iets in massa aan wilt komen, blijf je lekker zo door trainen eten als je nu doet.
De keuze is aan jou.

Zo is dat!

Streng weer van je kerel.
Je schrikt m wel af zo.
Beter is toch om hem zo goed mogelijk op weg te helpen vind je niet?

Ja, ik weet het probeer hem ook te helpen, geef hem alle info die hij kan gebruiken :D

Wat me nog opvalt in je eetschema is dat je een hele maaltijd naar binnen werkt om 17.45 en een kwartier later een shake pakt, zou er wat meer tijd tussen laten zoveel eiwit kan je lichaam niet opnemen in zo'n korte tijd.

En over het nakuren, dit is net zo belangrijk als je kuur zelf, maar dat zul je nog wel te weten komen. veel succes verder

bedankt voor alle info!

Je hebt de spulletjes al in huis dus zal het volgende doen:

week 1-10 Test 250mg
week 1-9 Deca 200mg

En de nakuur moet zeker bro!!!

Terug
Naar boven