MuscleMeat

vraag over kuur wat ik nergens kan vinden,

thetrick

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
73kg
Vetpercentage
20%
Hallo allemaal ik heb meerdere vragen hopelijk kunnen jullie ze beantwoorden,

1e : ik heb 2 jaar aan fitness gedaan nu jaar gestopt maar ben wel 4-5 maanden actief geweest (werkte bij defensie) maar de rest niet actief maar wil weer beginnen maar dan ook gelijk met Test only kuur 250 zou dat goed zijn ? of moet ik eerst ff weer tijdje trainen.

2e : wil dus gaan kuure tot ik heb wat ik wil maar stel ik heb wat ik wil en stop met de kuur en ga gewoon veder trainer zonder en gewoon voeding enzo ook bij houden verlies ik dat veel massa omdat ik dan geen tess meer gebruik ?.

Mijn beginners kuur word:

Test only

Nolva als nakuur

::mijn lengte 1.74 gewicht 74

wat me 2e / 3e enzovoort kuur worden weet ik eigenlijk nog niet, hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden alvast bedankt !.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaan kuren met 20% bodyfat?

Je hebt een tijdje niet getraind en wilt gaan kuren? Niet doen dus, eerst natty opbouwen.
Verder je flink verdiepen in voeding, training, als je nu 74 kg weegt met 20% vet kan je nog een hoop opbouwen.
Begin eerst maar eens met het posten van je voedingsschema.
Als ik jou was zou ik de aankomende jaren geen AAS gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
dankje wel voor de snelle reacties, supersized mijn training schema en voeding zijn goed maar wat je zegt over 20% vet en dat ik nog hoop kan opbouwen zegt genoeg dan wacht ik gewoon met kuur dankje wel.

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 13:33 ----------

toch wil ik graag antwoord hier op: dus stel je gaat kuure en je hebt de punt bereikt van wouw oke ik ben klaar en je stopt met gebruiken maar je traint gewoon netjes door en eet gewoon netjes verlies je dan veel spiermassa omdat je bent gestopt met gebruiken ?

dankje wel voor de snelle reacties, supersized mijn training schema en voeding zijn goed maar wat je zegt over 20% vet en dat ik nog hoop kan opbouwen zegt genoeg dan wacht ik gewoon met kuur dankje wel.

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 13:33 ----------

toch wil ik graag antwoord hier op: dus stel je gaat kuure en je hebt de punt bereikt van wouw oke ik ben klaar en je stopt met gebruiken maar je traint gewoon netjes door en eet gewoon netjes verlies je dan veel spiermassa omdat je bent gestopt met gebruiken ?

Als je over je natuurlijke grens heen bent wel

Als je 75 met 12% bent kan je wel beginnen;)

Terug
Naar boven