XXL Nutrition

Vraag over na kuren! Kijk even.

jos1982

Cool Novice
Waardering
0
Vraag over na kuren! Kijk even a.u.b ;)

Hallo allemaal,

Ik heb goed op het forum gekeken, maar kom er niet uit.

Ik ben nu zelf met een kuur bezig en zit in week 5.

week 1 t/m 9 Test e 250mg om de 5 dagen
week 1 t/m 8 Deca 200mg om de 5 dagen
week 1 t/m 3 Dianabol 40mg Dag

Wil er misschien nog 3 weekjes winstrol achter aan doen.

Nu is mijn vraag of ik aan alleen nolvadex kan gebruiken of dat ik er ook Clomid bij moet pakken. Hier zijn de meningen over verdeel, maar kan iemand mij met uitleg zeggen waarom alleen nolvadex of bijde!

Ik zie bij veel kuren dat er alleen nolvadex wordt gebruikt, ik wil graag wten wat ik moet doen met deze kuur!

Alvast bedankt, en ja heb goed gekeken op het forum kon er niks over vinden over mijn kuur.

Greetzzzz,
jos

Laatst bewerkt:
Nolvadex is voldoende in mijn ogen om oestrogenen te blokken.
Wel oppassen met clomid, werd er een beetje slechtziend van.

gewoon 20 mg nolva en 50 mg clomid ed

werkt prima een combo van een oestrogeen blokker en een opstarter;)

Beide kunnen bij te hoge dosering voor sides zorgen ;)

Nolvadex is als anti-oestrogeen veel sterker mg/mg en heeft ook een grotere invloed op het terug op gang brengen van de natuurlijke testosteron productie, waar clomid zelfs een iets negatieve invloed op heeft. Dat komt omdat nolvadex de responsiviteit van LH naar GnRH positief beïnvloed terwijl clomid deze wat meer negatief beïnvloed.
Nolvadex heeft geloof ik ook een positief effect op het slechte cholesterol (LDL) in het lichaam wat bij clomid niet is.
Veel mensen zweren er bij om samen te stacken en ik heb zelfs ooit eens gelezen dat men clomid erbij pakt om de krachtstats te behouden.
Maar daar heb ik geen ervaring mee helaas.

clomid is net iets lekkerder voor de balletjes maar rug barst op en van de puisten na 2 dagen dus voor mij alleen nolva
... en een beetje igf

Terug
Naar boven