XXL Nutrition

vraag over shema

alexander1982

Novice
Waardering
0
hoi, sinds ik thuis train weet ik niet zo heel veel over wat nou goed is of niet of wat nu kan of niet, ik trains al zo'n 5 maanden intensief thuis in de schuur, ik doe nu twee oefeningen voor mijn borst bankdrukken en de butterfly geloof ik dat het heet met dumpels,momenteel doe ikke de eene keer dat ik bankdruk schuin drukken en de andere keer weer plat, mijn vraag is of het kan om voor de groei schuin bankdrukken en plat op de zelfde dag te doen of wordt dat te veel?

butterfly? nooit van gehoord. flyes of incline bp bedoel je denk ik.
en ja het kan opzich op dezelfde dag. hangt er vanaf. hoeveel setjes doe je van elke oefening?

• Topic Starter Topic Starter
doe 4 * bankdrukken 12,10,8,6 en die eene oefening doe ik 3* 12,10,8

Voor de borst

3 sets bankdrukken 10 10 8
3 sets flyes 12 10 10 of 8
3 sets Schuin bankdrukken 12 10 10 of 8
En probeer steeds iets hoger te gaan, bij die laatste set 8 reps moet je er nog net 8 uit kunnen persen maar wel in goede vorm.
Btw voer die flyes goed uit want een blessure is zo te pakken en je maakt er zo een druk oefening van terwijl dat niet de bedoeling is

doe je nog andere oefeningen?

• Topic Starter Topic Starter
dank je voor jullie reactie's, ik heb nog een vraagje, weten jullie mishien nog een oefening die ik er bij kan doen voor mijn borst met dumpels, ik wil graag massa creeren en weet niet of ik wel genoeg oefeningen doe voor mijn borst om masa te bouwen, dus als je nog een oefening weet die je met dumpels kan doen hoor ik het graag.

Dumbbell press?

dank je voor jullie reactie's, ik heb nog een vraagje, weten jullie mishien nog een oefening die ik er bij kan doen voor mijn borst met dumpels, ik wil graag massa creeren en weet niet of ik wel genoeg oefeningen doe voor mijn borst om masa te bouwen, dus als je nog een oefening weet die je met dumpels kan doen hoor ik het graag.

3 oefeningen voor je borst is genoeg. en wanneer je masse wil creeren geld LESS IS MORE! voldoende rust dus...het klinkt raar ik weet het zo dacht ik ook in het begin maar je moet zeker 5 tot 7 dagen rust nemen per spiergroep.
succes verder

Terug
Naar boven