MuscleMeat

Vraag over supplement ( nieuw hier en fitnes net 2 maanden )

Frankjj19

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
62kg
Hallo,

Ik heb van een collega te horen gekregen dat het slim is om deze voedingssuplementen te gaan gebruiken ( http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/optimum-nutrition/serious-mass ) nu vroeg ik me af of dit ook echt nut had of geld verspilling was? waar moet ik naar kijken etc etc
ik heb een snelle stofwisseling dus dan had ik dat wel nodig zei hij.
en de stoffen die erin zitten is er iets schadelijks aan ofzo?
of is het echt alleen maar voedzaam en zitten er geen nadelen aan?

Alvast bedankt!:)

Gr,

Frankjj19

Dit is voedzaam en goed voor je, als je serieus traint.

100% eerlijk, normaal kan je alles uit je voeding halen..
maar het nadeel is dat je dan vaak enorm veel moet eten en zeker als een persoon nog een snelle stofwisseling heeft..
vaak raden ze dan inderdaad een "weight gainer" aan, zoals jou serious mass
en nee daar zit niets schadelijks in, alleen allemaal stoffen die bvb je herstel bevorderen of je aan je kcal's laten komen etc..
wat je het beste kan doen is een voedingsschema maken (check de stickies hier) en dan kan je perfect zien hoeveel je nodig nodig hebt, maar zoals je al zei, als je snelle stofwisseling hebt nzo kan een weight gainer zoals serious mass wel aan te raden zijn..
ik pak zelf in mijn bulk deze: http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/mass-muscle

Kan een prima product voor je zijn.

Zorg wel eerst dat je schema voor training en voedsel kloppen, zie posts op dit forum!
Succes met bouwen!

• Topic Starter Topic Starter
Dit is voedzaam en goed voor je, als je serieus traint.
Ik train 3 x per week heb een 3 dagen schema, gemaakt door eigenaar van sportschool. dus denk dat dat wel redelijk goed zit :) de volgende keer ga ik voor een 2 dagen schema maar blijf wel 3 x per week sporten ( ik dacht dat 3 dagen zwaarder was maar dat is juist lichter.. ^^ )

Gemaakt door de eigenaar van je sportschool? Dan zou ik het hier in ieder geval eens laten nakijken ;-)

Terug
Naar boven