AndroidHealthClinic

Vraag over Sustanon 250+ deca + nakuur

Metal Spiderman

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
111kg
Vetpercentage
11%
Beste forummers,

Sinds 29 oktober ben ik aan een nieuwe kuur begonnen.
Onder begeleiding van iemand uit de medische wereld. De ampullen komen dan ook op voorschrift van de huisarts, en fabricaat uit Portugal.
Mijn bloeddruk wordt nauwkeurig bijgehouden, en ook onderzoekt mijn kennis mijn teelballen naar reacties op de testo, evenals hoe de productie van mijn zaad vordert of terugvalt.
Aanvankelijk was het de bedoeling om elke 3 weken 1 injectie Sustanon 250 in de bil te laten zetten.
De doelstelling was om de Sustanon eerst flink vet op te laten lossen, en ondertussen droge massa te pakken (en van lieverlee stopt het vet oplossen natuurlijk enigzins en groei je harder).
Na de eerste 3 weken was ik 3 kg vet verloren. Ben van 106 naar 103 kilo gegaan. Mijn vetpercentage doet er verder even niet toe, maar het ligt tussen de 15-17 procent. (Ben 23 jaar en 1,92 lang)
19 november jongsleden heb ik toen de tweede injectie laten zetten. Ik vertrouw mijn begeleider erin dat 1 injectie in de 3 weken voldoende is.
Maar, nu komt de vraag:
Ik wil ondanks het afvallen door vetverlies meer tegenwicht bieden door sneller droge massa aan te zetten, en heb daarom zelf op 23 november (dus 2 dagen geleden) 2 ml Deca Durabolin geinjecteerd in de rechter quadriceps.
Dit wil ik 8 a 10 weken volhouden, 200 mg/ 2ml Deca per week, en ondertussen om de 3 weken de Sustanon.

1. Heb ik het goed uitgezocht, en heb ik inderdaad gelijk als ik nu denk dat mijn vetverlies blijft doorgaan, en ik toch sneller meer droge massa aanzet?
2. De Sustanon blijven we met een minimum van 3 maanden gebruiken, mochten mijn teelballen dan nog niet week en teveel kleiner geworden zijn, dan maken we er maximaal een jaar van. Maar omdat ik de Deca maar 8 weken erbij wil gebruiken, wanneer moet ik dan een bijv. Clomid of Nolvadex erbij gaan pakken? Aangezien je meestal pas nakuurt als de laatst werkende injectie 'uit je lichaam is', er zit heel lang tussen 8 weken en 1 jaar!

Hoop dat mijn vraagstellingen duidelijk zijn!
Nu wacht ik af op antwoord.

Bedankt alvast ;)

Er bestaat geen enkele vorm van aas waar je droger van word, ook al word dat wel beweerd.
Jouw hoeveelheden zijn extreem laag.
Het lijkt op HRT vind ik.
En om het een jaar lang te gaan gebruiken lijkt me niet wijs.

Wat is je uiteindelijke doel eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Maar hoe verklaar je dan 3 cm kwijt aan beide kanten van de taille en het gewichtsverlies?
Ik zie het ook, denk ik, mijn aderen worden veel beter zichtbaar onder de huid. Vooral op onderarmen, biceps, borst en bovenbenen...
Maar, mijn doel is uiteindelijk toch massa.. Hoeft niet kurkdroog. Eerder dit jaar, januari, zat ik op 112 kg en 20 procent vet. Toen heb ik gekuurd met Methandrostenolone. Als ik het beste van toen en nu combineer, zou ik uiteindelijk een kilo of 115 willen wegen, met 10 a 12 procent BF.

waarschijnlijk ben je droger aan het worden door een aangepast dieet wat je momenteel hebt, of evt meer cardio. Echt niet dat 1x sust zetten per 3 weken je droger maakt.
Daarnaast is 1x sust in de 3 weken wel erg weinig. Vind het iig niet de beste manier om je doelstelling te gaan halen.

met die hoeveelheid krijgt je eigen productie een deuk maar zie nie in welk voordeel je eruit haald imo kuur goed of kuur niet

waarschijnlijk ben je droger aan het worden door een aangepast dieet wat je momenteel hebt, of evt meer cardio. Echt niet dat 1x sust zetten per 3 weken je droger maakt.
Daarnaast is 1x sust in de 3 weken wel erg weinig. Vind het iig niet de beste manier om je doelstelling te gaan halen.

Aangepast dieet?
Absoluut niet.
Cardio, nooit!
Waarom zou 1 injectie in de 3 weken niet voldoende zijn als de langste ester 3 weken blijft werken?

Als het allemaal niet zo snel hoeft, en rustig aan prima is, dan is dit toch best geschikt al met al?

Daarom ook de vraag, of ik er inderdaad goed aan doe, om zelf nog gedurende 8 weken Deca bij te zetten.

hangt er vanaf wat je wil...wil je voor nu afvallen, zou ik t zo blijven doen als je nu doet. Als t voor jou werkt is t mooi. Ik zou eerst naar het gewenste bf afdalen en dan weer lean massa opbouwen. Dus ik zou die deca laten zitten voor nu, en eerst ff zo verder gaan. Daarna met deca gaan bouwen.

Maar je zat dus al op een cut voedingschema?
en waarom geen cardio doen als je wil afvallen, maar wel sust zetten.?

hangt er vanaf wat je wil...wil je voor nu afvallen, zou ik t zo blijven doen als je nu doet. Als t voor jou werkt is t mooi. Ik zou eerst naar het gewenste bf afdalen en dan weer lean massa opbouwen. Dus ik zou die deca laten zitten voor nu, en eerst ff zo verder gaan. Daarna met deca gaan bouwen.

Maar je zat dus al op een cut voedingschema?
en waarom geen cardio doen als je wil afvallen, maar wel sust zetten.?

Misschien heb ik dat verkeerd of helemaal niet uitgelegd dan. Ik zit namelijk niet in de cut. Voorlopig altijd nog bezig met 'bulk'.
Ik wil ook niet persee afvallen, maar ik reageer inderdaad op de Sustanon dat ik vet kwijtraak. Om toch sneller weer aan te komen wil ik naast de droge massa die er van Sustanon bijkomt, dit versterken met de deca.

Kan je niet verklaren hoe dat komt maat, maar wees er maar blij mee iig.
Het zou zo kunnen dat bepaalde processen in een versnelling zijn geraakt in je lichaam.
Beetje koffiedik kijken op deze manier.

ja, dan zou je deca kunnen nemen idd.

Lage dosissen test zorgen ervoor dat je ript wordt maar sus om de 3weken is gewoon te weinig...beter 150-200mg test EW(duursporters doen dit ook)

Van licht verhoogde doseringen(250-500EW) ga je mooie massa pakken van te hoge dosering(boven 500EW) wordt je een vochtbal...de dosering is trouwens persoonsafhankelijk en heeft niks met gewicht of lichaamsbouw te maken maar gewoon met genetische achtergrond.

Nou oke, tot nu toe bedankt in ieder geval, voor de reacties!
Dan nog even de vraag, wanneer de nakuur te pakken.. Op een gegeven moment toch maar tijdens het Sustanon gebruik?

Lage dosissen test zorgen ervoor dat je ript wordt maar sus om de 3weken is gewoon te weinig...beter 150-200mg test EW(duursporters doen dit ook)

Van licht verhoogde doseringen(250-500EW) ga je mooie massa pakken van te hoge dosering(boven 500EW) wordt je een vochtbal...de dosering is trouwens persoonsafhankelijk en heeft niks met gewicht of lichaamsbouw te maken maar gewoon met genetische achtergrond.

Hoe dat zo?

Terug
Naar boven