XXL Nutrition

Vraag over voeding bij eerste x kuur test-e 250

ramon67

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Nou ik ben bijna zover om te gaan kuren(nou ja kuren..uhm..),maar ik heb nog 1 vraag mbt voeding.

Ik zit nu zonder kuur 8a900 boven me onderhoud en vraag me af of ik nu goed zit of nu nog meer erboven moet gaan zitten.

Mijn onderhoud is 2722 en zit nu op de 3700 om te bulken.

Mijn gewicht nu is 78 kg.
Lengte is 1.77.
Train gemiddeld 4x per week.

Zoals je ziet echt een beginner onder de beginnerskuurtjes,maar wil hier het maximale uithalen.

Tips en ideeen zijn welkom.

Je zal gewoon dikker worden als je zoveel boven je onderhoud eet en zelf voelde ik geen reet van 250 mg test e per week

• Topic Starter Topic Starter
tja...t zal mij benieuwen...ik zet om de 5 dagen en niet om de 7..
voor mij geheel nieuw dit

Ik vind inderdaad ook dat je teveel boven je onderhoud zit - zelfs MET kuur is dit te hoog.

Alleen als je een extreem hoge dosis Tren + HGH zet kan je er misschien mee wegkomen maar met een klein beetje Test helaas niet :P

Als je e5d zet ist natuurlijk btje raar om een post te maken die suggereert 250mg EW. Had je wat eerder kunnen melden.

Verder denk ik dat je elke keer na een KT workout een half uurtje moet cardio'n om de boel in het gareel te houden. 1k kcal boven je onderhoud gaat wat te veel worden zoals we het er hier over eens zijn.

Mijn onderhoud is ongeveer hetzelfde als dat van jou, en ik zit op 3200 met bulken. Als je op 3700 zit moet je lichaam ook heel hard werken om al dat voedel te verwerken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik was er al bang voor idd.

Ik ben een half jaar geleden gestopt met roken en gaan bulken.
Ik kwam snel aan wat best wel bizar is,want ik woog altijd rond de 67Kg.

En me vrouw die me vertelde of dat buikje normaal was,want zo heeft ze mij nooit gezien haha.
Eigenlijk merkte ik t al.....alles groeit goed en borstspieren staan lekker strak......maar die buik(je)komt gewoon door veel voedsel.

Ik was er al bang voor idd.

Ik ben een half jaar geleden gestopt met roken en gaan bulken.
Ik kwam snel aan wat best wel bizar is,want ik woog altijd rond de 67Kg.

En me vrouw die me vertelde of dat buikje normaal was,want zo heeft ze mij nooit gezien haha.
Eigenlijk merkte ik t al.....alles groeit goed en borstspieren staan lekker strak......maar die buik(je)komt gewoon door veel voedsel.

zou nog niet gaan kuren aangezien je voeding schema niet op orde is en als je boven de 15% is het sowieso af te raden

misschien toch maar nog even naturel duur gaan en anders

succes met je kuur

zou sowieso 2x per week gaan zetten, voeding evt. iets minderen en hard trainen.

Terug
Naar boven