AndroidHealthClinic

Vraag overboeking

Rob P

Huge Freak
Waardering
1.263
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
18%
Mensen even een vraagje.

Een ander persoon heeft naar mij een overboeking gedaan vanaf een ABN naar een ING rekening. Rekeningnummer is goed, alleen de verkeerde naam staat erbij. Het is dus van ABN naar ING gegaan en waar mijn naam hoort te staan staat een verkeerde naam.

Wat gebeurt er met de overboeking?
Bij ING moet de naam en rekening altijd correct zijn anders kan het niet, maar bij ABN is dat anders dacht ik. En als het aankomt is hij dan in staat het geld terug te vragen omdat het ''naar een verkeerd rekening is gegaan''

Gaat over een ticket voor een evenement en ik wil voorkomen dat ik de kaartjes stuur en hij later het geld terughaalt.

De ABN site zegt dit: http://www.abnamro.nl/nl/prive/veelgestelde_vragen/internetbankieren_overboeking.html

Dus dan zou het gewoon naar mij komen en kan hij daar niks aan doen.. Kan iemand dat bevestigen hier?

Wat moet ik doen als ik geld heb overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummer?
Als u de begunstigde kent, neem dan zelf contact op. Als u de begunstigde niet kent, neem dan contact op met ABN AMRO via 0900 - 00 24 (€ 0,10 per minuut). Wij sturen vervolgens een brief naar de begunstigde met het verzoek om het ontvangen bedrag naar u terug te boeken. ABN AMRO kan de foutieve overboeking niet terugdraaien, de begunstigde zal zelf opdracht moeten geven om het bedrag terug te boeken. Als de begunstigde niet reageert op het verzoek van ABN AMRO, dan zult u uiteindelijk zelf contact op moeten nemen met de begunstigde.

Je zit safe dus?

Kan iemand mij zeggen waarom dit topic steeds als unread gemarkeerd staat? Kijk naar de tijd van die laatste post:
wkjrk3.png

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 23:06 ----------

Heb dit overigens nog soms met topics, is echt irritant :o

• Topic Starter Topic Starter
Kan iemand mij zeggen waarom dit topic steeds als unread gemarkeerd staat? Kijk naar de tijd van die laatste post:
wkjrk3.png

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 23:06 ----------

Heb dit overigens nog soms met topics, is echt irritant :o

Komt omdat er maar weinig is gereageerd, het forum houdt hem dan zelf hoog. Maar het is al opgelost ;) topic kan dicht.

Kus

Kus terug.

Zag het ook ja.

Terug
Naar boven