Rob P
Huge Freak
- Lid sinds
- 8 dec 2010
- Berichten
- 8.466
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Mensen even een vraagje.
Een ander persoon heeft naar mij een overboeking gedaan vanaf een ABN naar een ING rekening. Rekeningnummer is goed, alleen de verkeerde naam staat erbij. Het is dus van ABN naar ING gegaan en waar mijn naam hoort te staan staat een verkeerde naam.
Wat gebeurt er met de overboeking?
Bij ING moet de naam en rekening altijd correct zijn anders kan het niet, maar bij ABN is dat anders dacht ik. En als het aankomt is hij dan in staat het geld terug te vragen omdat het ''naar een verkeerd rekening is gegaan''
Gaat over een ticket voor een evenement en ik wil voorkomen dat ik de kaartjes stuur en hij later het geld terughaalt.
De ABN site zegt dit: http://www.abnamro.nl/nl/prive/veelgestelde_vragen/internetbankieren_overboeking.html
Dus dan zou het gewoon naar mij komen en kan hij daar niks aan doen.. Kan iemand dat bevestigen hier?
Een ander persoon heeft naar mij een overboeking gedaan vanaf een ABN naar een ING rekening. Rekeningnummer is goed, alleen de verkeerde naam staat erbij. Het is dus van ABN naar ING gegaan en waar mijn naam hoort te staan staat een verkeerde naam.
Wat gebeurt er met de overboeking?
Bij ING moet de naam en rekening altijd correct zijn anders kan het niet, maar bij ABN is dat anders dacht ik. En als het aankomt is hij dan in staat het geld terug te vragen omdat het ''naar een verkeerd rekening is gegaan''
Gaat over een ticket voor een evenement en ik wil voorkomen dat ik de kaartjes stuur en hij later het geld terughaalt.
De ABN site zegt dit: http://www.abnamro.nl/nl/prive/veelgestelde_vragen/internetbankieren_overboeking.html
Dus dan zou het gewoon naar mij komen en kan hij daar niks aan doen.. Kan iemand dat bevestigen hier?


topic kan dicht.