AndroidHealthClinic

Vraag voor aas gebruikers: weet jou huisarts of sportarts ervan dat je aas gebruikt?

Peiling Peiling weet jou huisarts of sportarts ervan dat je aas gebruikt?

• ja mijn huis en sportarts weten er allebij van

Stemmen: 2 3,7%
  • alleen me huisarts weet ervan

Stemmen: 16 29,6%
  • alleen me sportarts weet ervan

Stemmen: 0 0,0%
  • geen van beiden weet ervan dat ik gebruik

Stemmen: 23 42,6%
  • anders...

Stemmen: 13 24,1%

• Totaal stemmers
    54
anders...ik gebruik niet.

Ik heb geen sportarts dus enkel de huisarts.
Ik hoop door eerlijk te zijn tegen hem dat hij ook eerlijk is tegen mij met zijn diagnose en dat hij dit geheimhoud natuurlijk.
Mijn huisarts was ertegen maar ook gëintrigeerd omdat hij geen ervaring heeft met deze dingen.

Alleen de huisarts.. heb geen 'sportarts'

huisarts, (en voor de niet kuurders reageer dan ook niet op zijn stelling, de vraag is voor de aas gebruikers:rolleyes:)

Ik ben nog geen gebruiker maar vraag me af of het nodig is dat hij het weet. Als je op Arnold lijkt, merkt hij het zelf wel dat je gebruikt.

mijn huisarts weet heel goed dat ik gebruik,maar vraag al jaren geen voorschriftjes aan hem,apothekers prijs is me te duur.koop wel uh mar in oostblokland.
zelf mijn chirurg weet het want toen ik een operatie moest ondergaan heeft hij mij gevraagd wat ik neem omdat dit zeer belangrijk is voor je gebruikelijke dosis narcose

Geen AAS, maar huisarts weet wel van ephedrine gebruik. Zou ook AAS laten weten.

Geen AAS, maar huisarts weet wel van ephedrine gebruik. Zou ook AAS laten weten.
als het geen preker is die gaat zeuren het ongezond is zou ik het zeker melden,je weet maar nooit of je het met een bepaald medicijn beter niet neemt en bij een chirurgische ingreep is het ook zeer belangrijk dat ze het weten,ze hebben toch wellicht al vermoedens:D

Heb het aan mn internist verteld waar ik 1xhalf jaar op controle moet voor iets uit verleden. Hij stond niet te juichen maar controleert wel de relevante bloedwaardes ivm aas gebruik. Hij wilde ook een hartfilmpje maken maar dat heb ik maar even laten schieten. Komt wel als ik ooit wat zwaardere doseringen wil gebruiken.

als het geen preker is die gaat zeuren het ongezond is zou ik het zeker melden,je weet maar nooit of je het met een bepaald medicijn beter niet neemt en bij een chirurgische ingreep is het ook zeer belangrijk dat ze het weten,ze hebben toch wellicht al vermoedens:D

Hij preekt niet, ook qua andere genotsmiddelen niet. Hij zegt wat ik al weet en daar hou ik rekening mee.

Heb AAS gewoon gezegt, ze begon er zelf over. Omdat ik zo snel was gegroeid.

Terug
Naar boven