Fitness Seller

Vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man man man... Pff hou op... Blij dat ik die dagen niet meer heb!
Ik moet zeggen, als je er geen druppel alcohol bij drinkt valt dat echt reuze mee. En beperk je pep inname, dan ben je maandag gewoon weer het heertje.

Ik moet zeggen, als je er geen druppel alcohol bij drinkt valt dat echt reuze mee. En beperk je pep inname, dan ben je maandag gewoon weer het heertje.

Er is een wezenlijk verschil tussen de kater van Dex en gewone smerige straatpep :D

Verder wel mee eens, de alcohol nekt je vaak de dagen erna omdat je kunt blijven zuipen als je wat speed op hebt.

Er is een wezenlijk verschil tussen de kater van Dex en gewone smerige straatpep :D

Verder wel mee eens, de alcohol nekt je vaak de dagen erna omdat je kunt blijven zuipen als je wat speed op hebt.
Helemaal waar. Ik neem ook alleen pep als ik het echt nodig heb om de ghb of x wat weg te drukken.
En je kunt inderdaad liters drinken zonder dat je er erg in hebt, maar de dagen erna wou je dat je dood was :spaz:

• Like
Waarderingen: GruX

Haha true die straat troep stinkt ook enorm, word van b-olie gemaakt, kun je beter A hebben:cool:
Gebruik het zelf niet maar ik ken het verschil in de geur :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Kortom gwn blijven nakken hahaha

De hele week 7 dagen hahaa

Helemaal waar. Ik neem ook alleen pep als ik het echt nodig heb om de ghb of x wat weg te drukken.
En je kunt inderdaad liters drinken zonder dat je er erg in hebt, maar de dagen erna wou je dat je dood was :spaz:
Geen pep meer voor de jongen :p

Gewoon de dure shizzle.... Alleen dat is ook weer niet geweldig. Ga nu op moment ook maar naar 2 a 3 feestjes in het jaar...

Maar ik ben ook zo'n iemand die er dan altijd mega slecht van is en het liefste 3 dagen in bed lig.

Mis beter keuze maken of bodybuilder of junk hahaha zonde van je aas geld als je met 3€ weg snats haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven