Fitness Seller

vraag

own

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
100kg
ik heb de maaat 0.7-30 naalden kan ik die ook in me kont zetten dan of niet
komt hij niet diep genoeg dan
thnxx

ze zijn aan de korte kant maar is volgens mij net een grensgeval, gangbaar is 38-40mm

• Topic Starter Topic Starter
oke dan want hij zit er al in !!

Wacht voortaan eerst op antwoord dan, anders heeft je thread helemaal geen nut :S

lol..

Afhankelijk van je vet% zelf zou ik 0,8x40mm nemen.. hoe dieper in de spier.. des te beter.

een vriend van mij gebruikt 0.5x16mm in zijn kont en hij groeit als kool vreemd vinden jullie niet ...?? gebruik zelf ook altijd 38mm alleen heb je dan wat meer kans dat je in een ader zit (eigen ervaring )

heb 0,6x25mm gebruikt in bil en been. Ging goed!
Nu heb ik ook de 0,7x30mm voor bil, been blijft bij 06x25mm.

wrm vind je die van 06x25 beter dan .?

ik hou sowieso niet van prikken, waarom zou ik een dikkere en langere naald nemen wanneer ik vind dat het niet nodig is, toch?

Mn benen zijn droog, dus ik weet dat ik met een 0,6x25mm goed zit. Bil ging ook goed, maar ik las dat a.s. ook in vet oplost, vandaar de groei van je maat wss, alleen schijnt de oplossing langer te duren. dus daarom neem ik het zekere voor het onzekere en neem ik de 0,7x30mm voor mn billen.

maar hoeveel % zit je nu dan ik zelf op 14 dus zou voor de volgende keer ook wel 06x25mm kunnen nemen veel beter idd

ik zit ong op 15% bf.

0,6x30 neem ik voor been en andere spotinjects, glutes altijd 0,8x40.. je bilspier is je grootste en dikste spier die je hebt.. en je mag er dus best diep in injecteren.. als je echt goed droog bent kom je wel weg met 0,6x30mm maar kwa comfort merk ik geen verschil tussen 0,6 en 0,8

Thanatos zei:
0,6x30 neem ik voor been en andere spotinjects, glutes altijd 0,8x40.. je bilspier is je grootste en dikste spier die je hebt.. en je mag er dus best diep in injecteren.. als je echt goed droog bent kom je wel weg met 0,6x30mm maar kwa comfort merk ik geen verschil tussen 0,6 en 0,8
nee tussen de dikte zul je niet veel merken. maar de lengte wel mijn ervaring is dat ik gewoon veel sneller in een ader zit bij mij en dat is niet mooi dat je dan weer hem er opnieuw moet indrukken:P je kan hem ook altijd een klein stukje trg trekken natuurlijk en dan opnieuw proberen maar liever niet .. better save than sorry

Terug
Naar boven