MuscleMeat

Test injectie in delt, hoe diep?

Laatst zelf in de delt geinjecteerd met een 23g 1 inch naald, die ik normaal voor glutes gebruik. Bijna een week lang PIP gehad, terwijl ik dat nooit heb in de glute. Persoonlijk zou ik eerder voor glute of lat gaan ipv delt
Ligt er ook een beetje aan hoeveel ML je weg drukt. Als je nooit in je delt prikt heb je er zoweiso wel last van de eerste prik uit eigen ervaring. De prikken er na gaan vaak wel beter

Laatst zelf in de delt geinjecteerd met een 23g 1 inch naald, die ik normaal voor glutes gebruik. Bijna een week lang PIP gehad, terwijl ik dat nooit heb in de glute. Persoonlijk zou ik eerder voor glute of lat gaan ipv delt
Insuline
27g grijs 13,19mm
25g oranje 16mm

dikke 23g en 25mm lang gaat je ook pip geven, zeker als 1e keer is
IMG_2119.jpeg

Na het injecteren in de schouder is de linker en rechter arm de laatste tijd 1 a 2 dagen wat gevoelig. Ik wissel iedere week af met links en rechts.

1ml week 6 en in totaal iets van 8 maand een 0.5 ml. Geen last van bulten of rode plekken, het gevoel blijft hooguit een paar uur tot enkele dagen als ik de arm in een bepaalde houding houd. Het is niet echt pijnlijk maar zeurende.

1ml week 6 en in totaal iets van 8 maand een 0.5 ml. Geen last van bulten of rode plekken, het gevoel blijft hooguit een paar uur tot enkele dagen als ik de arm in een bepaalde houding houd. Het is niet echt pijnlijk maar zeurende.
Oh dat valt nog wel mee, heb je wel eens andere spots dan schouders geprobeerd?🤗

Mss iets verder naar achter in de schouder zetten. Ik voel 2.5ml ff 3 uurtjes zitten en dan weg.

Ik heb wel 6ml Deca in me delts gezet wat een gezever.
(deca van 50 of 100mg/ml vroegah) als je meer ML zet, langere naald pakken en langzaam injecteren !
(vroeger zette je Deca elke 10 dagen)

Ik heb zelf deze kant en klare injectie setjes. Ik vraag me alleen af als je 250mg hebt hoeveel mg is het tot het 6e 7e 8e en 9e streepje?
1000004286.jpg

Streepje 6 is dan 135mg en streepje 145mg, ik ben niet zo goed in rekenen😂

Terug
Naar boven