MuscleMeat

Vraagje aan de Newsbin (Pro) gebruikers

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Hoe kan je ervoor zorgen dat een hele lijst met files in de download queue wordt geplaatst? Ik moet ze nu telkens één voor één aanvinken maar ik neem aan dat het een stuk makkelijker moet kunnen.

Tnx

:dunno:

ik hoop dat ik je hiermee van dienst heb kunnen zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
Tnx bro, ik ga het gelijk proberen :D

uh, de eerste selecteren, shift knop ingedrukt houden op je toetsenbord, daarna op het laatste bestand klikken, daarna shift weer loslaten :p dan heeft tie alle bestanden geselecteerd. Vervolgens kan je op het rijtje bestanden met de rechtermuisknop drukken en dan kiezen voor Leech, Specify. Een andere optie is om met NZB files te werken.

Je hoeft ze alleen maar aan te vinken en het downloaden start meteen. Dat met de shift knop werkt idd :)

Ik werk ook met NZB files, alleen laadt hij dan alle bestanden in zonder met downloaden te beginnen. Resultaat: alsnog alles aanvinken.

Anyways dat één voor één aanvinken is nu verleden tijd :cool:

Thanks mate

No problem dude. Wel wazig trouwens, als ik een NZB file laad in Newsbin dan begint hij meteen te downloaden.

Zal dan misschien wel met bepaalde instellingen te maken hebben. Ik zal eens alle opties afgaan.

@tongpo: waar haal jij je NZB files vandaan?

Yep, die gebruik ik ook allebei. Verder kan je de volgende ook gebruiken door op FTD nummer te zoeken:

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven