AndroidHealthClinic

Vraagje bb contest

snijbeet

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik vroeg me dus af, vanaf welke leeftijd zijn er bb competitions?
want ik heb dus geen idee hoe groot andere bb'ers van mij leeftijd zijn, (Ik ben net 17 ).

Ik wil namelijk wel aan een wedstrijd meedoen over een paar jaar.
Ik ben 1,83 en weeg 89 kilo en vet.. jah..... ik heb een 4 pack zeg maar die laatste 2(4) zie je niet.

Hopelijk willen jullie een serieus antwoord geven..............
M.v.g
Snijbeet

Je kunt bij de junioren meedoen t/m 21 jaar. Informatie hierover is in de wedstrijdsectie te vinden.
Ik zou je adviseren om eens foto's op te zoeken van wedstrijden zodat je weet wat er ongeveer tegenover je staat (o.a. www.giantpt.com) en een begeleider te zoeken die je richting wedstrijd kan trainen.

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Een dergelijke opmerking in de vrouwensectie had je een kaart opgeleverd. Compleet irrelevante vraag.

vind de vraag wel relevant,
dan kan men duidelijk zeggen of er een kans is om een goeie deelname neer te zetten.

Ik ga hopelijk trouwens ook vanaf volgend jaar aan wedstrijden meedoen ;)
Absoluut niet. Er werd niet naar mogelijkheid tot het draaien van wedstrijden gevraagd, maar waar informatie te vinden is.
En ik betwijfel ten zeertste of Iris kan beoordelen of iemand wedstrijdpotentie heeft.

Je kunt bij de junioren meedoen t/m 21 jaar. Informatie hierover is in de wedstrijdsectie te vinden.
Ik zou je adviseren om eens foto's op te zoeken van wedstrijden zodat je weet wat er ongeveer tegenover je staat (o.a. www.giantpt.com) en een begeleider te zoeken die je richting wedstrijd kan trainen.

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Een dergelijke opmerking in de vrouwensectie had je een kaart opgeleverd. Compleet irrelevante vraag.

dit is je concurrentie http://www.giantpt.com/images/stories/afbeeldingen/wedstrijden/ybfnk2009/ybfnk2009-0116.jpg

:trollface:

wtf, is dat in een woonkamer? of echt op een podium? dat durf je toch niet zonder massa en 15% vet

als ik het zo zie is het tegen volgend jaar wel in de zak precies :p

Terug
Naar boven