XXL Nutrition

vraagje betreft aas (sustanon)

Dimples

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb 10ml sustanon van Organon (karachi) en 10ml sustanon van .....

Kan dit kwaad om 2 verschillende merken te gebruiken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet wat zou dat nu uitmaken. Bewijst maar eens dat je niet veel kennis over AAS hebt.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel bepaalde kennis maar ik wou gewoon zeker zijn of dit geen kwaad kon.
Bedankt voor jullie antwoord ;)

Sust=sust zou natuurlijk niet uit moeten maken.

Je gaat wel een zeker risico aan die vergaande gevolgen kunnen hebben. Stel dat het ene merk echt is, en het andere merk fake ... Als je de fake als laatste gebruikt zonder het te beseffen, dan ga je bv. je nakuur veel te laat starten met alle gevolgen van dien.

Het voordeel van sustanon is dat je de prop erin wel direct kan merken, waardoor je risico op het bovenstaande scenario kleiner is dan bv mixen van 2 merken test E.

Je gaat wel een zeker risico aan die vergaande gevolgen kunnen hebben. Stel dat het ene merk echt is, en het andere merk fake ... Als je de fake als laatste gebruikt zonder het te beseffen, dan ga je bv. je nakuur veel te laat starten met alle gevolgen van dien.

Het voordeel van sustanon is dat je de prop erin wel direct kan merken, waardoor je risico op het bovenstaande scenario kleiner is dan bv mixen van 2 merken test E.

De oplossing :D per keer zetten halfe ml uit de een en halfe ml uit de ander :P

als je al niet weet of t uberhaupt echt is........laten staan.

Maakt geen flaus aus. Zou me meer druk maken over de echtheid van de HG ;)

enigste verschil is de soorten olie dat er gebruikt wordt om die poeder in op te lossen, verder als dat is het natuurlijk hetzelfde.

ik zet 500mg sustanon per week.

Ik heb mijn eerste inject gehad van het ander merk. En wat ik van verschil merk is dat ik effectief de dag erna pijn heb, stijfheid in mijn kont. Dit had ik ervoor niet...
Ben wel de eerste 5 weken 7 kilo bijgekomen van het eerste merk maar ik had nooit geen pijn. Is dit normaal?

Is niet ongewoon, ik heb bijv bij test van Galenika nergens last van maar bij sust van organon wel.

de eerste 10ml was van Organon (karachi) de andere 10ml Sust is van een ander merk (Undergr. L., dit mag wel vermeld worden zeker of mag dit ook niet?)

Maar het is dus perfect mogelijk dat ik van Organon geen pijn heb erna maar bij een Undergr. Lab product wel?

Dit is heel goed mogelijk en komt vaak voor.
Had et ook bij bepaald ug lap elke week stijfe bil en dikke rode plek.
Duurde steeds 2-3 dagen, met een ibuprufen was et sneller weg.

Dit is heel goed mogelijk en komt vaak voor.
Had et ook bij bepaald ug lap elke week stijfe bil en dikke rode plek.
Duurde steeds 2-3 dagen, met een ibuprufen was et sneller weg.

Thanks, ben al wat geruster nu :) Ik dacht al dat mijn Human Grade Sust nep zou zijn aangezien ik geen pijn had de dag(en) erna

Terug
Naar boven