MuscleMeat

Vraagje mast

Pittbul

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik ben een nieuwe kuur in elkaar aan het zetten. Test tren mast alles enantaat, maar vroeg mij nu af of de mast verstandig zou zijn de laatste 6 weken van de test? Om zo op het het eind nog een extra boost te krijgen..

Ik ben een nieuwe kuur in elkaar aan het zetten. Test tren mast alles enantaat, maar vroeg mij nu af of de mast verstandig zou zijn de laatste 6 weken van de test? Om zo op het het eind nog een extra boost te krijgen..

Mast geeft je droogheid, vasculariteit en hardheid op laag vetpercentage wat voornamelijk komt door lichte oestrogeen onderdrukking.

Een "boost" als in kracht gaat het je niet geven. Zit je boven 10% bf is het sowieso al een no go.

Dan zou ik eerder aan winstrol denken of dergelijk.

Vind mast wel een meer waarde hebben, reageerde er altijd goed op, maar is persoonlijk.
Als je voor enenthate kiest zou ik deze ook gelijk mee nemen vanaf week 1.

Vind mast wel een meer waarde hebben, reageerde er altijd goed op, maar is persoonlijk.
Als je voor enenthate kiest zou ik deze ook gelijk mee nemen vanaf week 1.

Welke meerwaarde bedoel je dan? Als je droog bent volg ik je wel maar anders ???

Ik heb nog nooit kracht of massa aan mast kunnen toeschrijven, waarom zou je het ook daarvoor gebruiken als je test en TREN hebt?

PS: voor anti-oestrogene werking kan het zijn nut hebben maar dat is toch niet de "boost" waarover we spreken?

Boven op Tren is het misschien innd beetje overbodig :)

• Topic Starter Topic Starter
Ok dan thanks, winny op het eind is ook een goed idee daar had ik nog niet aan gedacht. Ik was ook van plan om clen/t3 te laten mee lopen vanaf week 2tm8 en word dat dan niet een beetje veel orals?

Ok dan thanks, winny op het eind is ook een goed idee daar had ik nog niet aan gedacht. Ik was ook van plan om clen/t3 te laten mee lopen vanaf week 2tm8 en word dat dan niet een beetje veel orals?

Gewoon goed dieeten en cardio, dan heb je geen clen of t3 nodig.

Gezond zijn ze sowieso niet maar in mijn ogen geen overkill aan orals.

Gewoon goed dieeten en cardio, dan heb je geen clen of t3 nodig.

Gezond zijn ze sowieso niet maar in mijn ogen geen overkill aan orals.

Overkill aan orals gaat niet gebeuren door T3 en clen. Het zijn namelijk geen 17-aa orals en zijn niet giftig voor de lever.

Over clen en T3 zijn de meningen verdeeld. Had volgens mij laatst een onderzoek gelezen waar ze mensen met zwaar overgewicht op 400mcg (ja 400) clen zetten voor een aantal maanden. Hierna door de hele molen gehaald en ze hadden geen schade aan hart opgelopen zoals vaak wordt gezegd. De onderzoeken waaruit schade aan het hart voorkwamen waren gedaan op ratten. Des al niet te min gebruik ik liever en is voor mijn gevoel T3 veiliger.

• Topic Starter Topic Starter
Top, ik weet genoeg..

Terug
Naar boven