Fitness Seller

vraagje nakuur!

el punto

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Goedemorgen,

even een vraagje over nakuur!
heb nog 3 weken te gaan met me kuur test only en daarbij 50 mg proviron per dag.

nu zit ik te twijfelen tussen clomid 50 mg en 20 mg nolvadex te pakken of alleen eerste twee weken 40 mg nolvadex en daarna 20 mg nolvadex voor 5 tot 6 weken.

wat is jullie advies en wat is de toegevoegde waarde van clomid? heb vroeger wel eens clomid only nakuur gedaan en voelde me niet al te best...

is een aanrader om ook 25 mg proviron mee te pakken? de meningen zijn hierover verdeelt drukt volgens mij wel je eigen test aanmaak... maar je voelt wel minder de dip.. of heeft iemand anders een idee om de dip tegen te gaan...

hoor graag El

Heb je last van bijwerkingen ? Zo nee waarom dan een nakuur ? don't ficks it if it ain't broken.En die dip zit tussen je oren daar is geen middel tegen dat noemen ze placebo de gedachten dat door een pilletje de dip wegblijft.

Heb je last van bijwerkingen ? Zo nee waarom dan een nakuur ? don't ficks it if it ain't broken.En die dip zit tussen je oren daar is geen middel tegen dat noemen ze placebo de gedachten dat door een pilletje de dip wegblijft.

Reageer dan gewoon niet:rolleyes:

Lol wat geef jij hier nou voor een advies. Geen bijwerkingen geen nakuur :D

Gewoon 4 weken nolva op 20mg.

Vertel dan maar eens waarom een nakuur nodig zou moeten zijn.En het niet gewoon overated is ?

Je maakt een grapje toch?

Nee ik maak zeker geen grapje ik heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die echt aan nakuren doet moet ik wel bij zeggen de meeste kuren dan ook gewoon door.

trt is ook andere koek

Nou dat weet ik dan wel zeker hun hebben nergens last maar doen dan ook geen kuurtjes van 10-12 weken maar het hele jaar door in fases massa,Vetverlies en ga zo maar door

Wat denk je als die gasten ooit off gaan dat hun systeem vanzelf wel hersteld?:roflol:

Maar idd als je nooit off gaat hoef je ook niet na te kuren.Lol.

Wat denk je als die gasten ooit off gaan dat hun systeem vanzelf wel hersteld?:roflol:

Maar idd als je nooit off gaat hoef je ook niet na te kuren.Lol.

Nou ik zal een voorbeeld geven januari dit jaar 6 weken stanozolol 50mg eod en 500mg test 1x per week vervolgens Test 500mg 1x per week en tren E 200mg 1x per week voor de duur van 10 weken dan 750test E met 600mg tren E tot half augustus.Zulke kuurtjes zie ik voorbij komen.

jesse2010 moet zich ff serieus gaan inlezen in de materie over LH/FSH

Ik zal het is doornemen morgen heb ik daar tijd genoeg voor ;)

ja neem vooral lang de tijd kerel,je hebt het echt nodig

Wowwww... Ik ga mn bed in.. Ik lees geloof ik dingen die er waarschijnlijk niet staan.

Terug
Naar boven