jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal wel meevallen ik lees het een keer door en kijk wel wat ik ermee kan.Ik ben misschien naïef en niet altijd even up to date maar ik luister wel sneller naar iemand met titels op zijn naam dan naar mensen op dit forum no offense.
Hahaha sommigen van ons hebben een h**ren leven bro, en slapen overdag zodat ze snachts de man zijn
Had ik maar een vak moeten leren had mn vader gezegt. Was een latertje vannacht pff.
tis half 11 man,...als je mijn zoon was had ik je klappen gegeven....nou ja doe ik zowiezo wel.Nee ik maak zeker geen grapje ik heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die echt aan nakuren doet moet ik wel bij zeggen de meeste kuren dan ook gewoon door.
Wowwww... Ik ga mn bed in.. Ik lees geloof ik dingen die er waarschijnlijk niet staan.
whahaha
En ik dacht dat hij alleen maar dwaze dingen over supps te zeggen had, hij doet het nog beter in de AAS sectiejesse2010 moet zich ff serieus gaan inlezen in de materie over LH/FSH

Gappie, heb je nou nogsteeds niet geslapen!
Je zag er gister middag al moe uitwhahaha
Ik ben zo niet jaloers op jou, ik heb lekker 9 uur geslapen in de tussentijd![]()

Heb je last van bijwerkingen ? Zo nee waarom dan een nakuur ? don't ficks it if it ain't broken.En die dip zit tussen je oren daar is geen middel tegen dat noemen ze placebo de gedachten dat door een pilletje de dip wegblijft.
eindelijk zie ik eens zo'n antwoord.
ik heb zelf nog nooit een pct genomen, zelf na een jaar on geen pct.
heb ook geen dip ervaren, oid. met trainen enz wel, maar lichamelijk, geestelijk en in bed... geen problemen.
mijn mening;
het herstel zal je lichaam zelf moeten doen, pct stelt t alleen maar uit.
eindelijk zie ik eens zo'n antwoord.
heb ook geen dip ervaren, oid. met trainen enz wel, maar lichamelijk, geestelijk en in bed... geen problemen.
mijn mening;
Heb je last van bijwerkingen ? Zo nee waarom dan een nakuur ? don't ficks it if it ain't broken.En die dip zit tussen je oren daar is geen middel tegen dat noemen ze placebo de gedachten dat door een pilletje de dip wegblijft.
En als je je mening nu ook nog eens zou kunnen onderbouwen, zou dat zeer gewaardeerd worden.eindelijk zie ik eens zo'n antwoord.
mijn mening;
Op welke manier bedoel je placebo? Het is bekend dat SERMs goed werken om testosteron te verhogen, o.a. bij hypogonadale mannen, hier zijn meerdere klinische studies van.Heb je last van bijwerkingen ? Zo nee waarom dan een nakuur ? don't ficks it if it ain't broken.En die dip zit tussen je oren daar is geen middel tegen dat noemen ze placebo de gedachten dat door een pilletje de dip wegblijft.