AndroidHealthClinic

vraagje nakuur!

Zal wel meevallen ik lees het een keer door en kijk wel wat ik ermee kan.Ik ben misschien naïef en niet altijd even up to date maar ik luister wel sneller naar iemand met titels op zijn naam dan naar mensen op dit forum no offense.

Hahaha sommigen van ons hebben een h**ren leven bro, en slapen overdag zodat ze snachts de man zijn ;)

Had ik maar een vak moeten leren had mn vader gezegt. Was een latertje vannacht pff.

Zal wel meevallen ik lees het een keer door en kijk wel wat ik ermee kan.Ik ben misschien naïef en niet altijd even up to date maar ik luister wel sneller naar iemand met titels op zijn naam dan naar mensen op dit forum no offense.

Stop nou maar,stupide antwoorden genoeg van je gehoord vandaag

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 10:29 ----------

Hahaha sommigen van ons hebben een h**ren leven bro, en slapen overdag zodat ze snachts de man zijn ;)

Had ik maar een vak moeten leren had mn vader gezegt. Was een latertje vannacht pff.

vanacht??? tis half 11 man,...als je mijn zoon was had ik je klappen gegeven....nou ja doe ik zowiezo wel.

Ja ben blij dat ik niet bij jou woon pff.

Idd is erg laat geworden vannacht. Als ik weer is tijd heb kom ik bakkie bij je doen bro, te lang geleden. Maar tis erg druk op werk op het moment.

Zal ik nog ff iets OT melden? Ook zo lullig voor die jongen.

Altijd nakuren, maar dat is duidelijk, behalve bij jessie....

20mg nolva is primaaaa...

Nu ga ik echt mn bed in. De t*ring allemaal.

hehehehe,ik bel je zo voor verhaaltje voort slapen,truste

Nee ik maak zeker geen grapje ik heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die echt aan nakuren doet moet ik wel bij zeggen de meeste kuren dan ook gewoon door.

ben je nu gewoon reacties aan het uitlokken?

wat is dat nou voor antwoord... valt duidelijk tussen de regels door te lezen dat hij niet aan 1 stuk door blijft kuren..

Wowwww... Ik ga mn bed in.. Ik lees geloof ik dingen die er waarschijnlijk niet staan.

Gappie, heb je nou nogsteeds niet geslapen!
Je zag er gister middag al moe uit :D whahaha
Ik ben zo niet jaloers op jou, ik heb lekker 9 uur geslapen in de tussentijd :D

• Topic Starter Topic Starter
na neem wel een nakuur! sommige van ons denken daar anders over...
maar mijn vraag was alleen wel of niet clomid erbij pakken bij de nolva.
is het herstel dan sneller wat zijn de voordelen ten opzicht van nolva only...
proviron gewoon achterwegen laten dan maar? of iemand een ander ervaring...
bedankt el

Laatst bewerkt:
power pct is echt alleen voor langer ervaren kuurders. Of clomid of nolva
Provi onderdrukt in je nakuur.

Gappie, heb je nou nogsteeds niet geslapen!
Je zag er gister middag al moe uit :D whahaha
Ik ben zo niet jaloers op jou, ik heb lekker 9 uur geslapen in de tussentijd :D

Haha ja jij hebt een beter leven dan ik ;)

Ben net wakker dus wel redelijk bij geslapen. Zie je snel bro..

Heb je last van bijwerkingen ? Zo nee waarom dan een nakuur ? don't ficks it if it ain't broken.En die dip zit tussen je oren daar is geen middel tegen dat noemen ze placebo de gedachten dat door een pilletje de dip wegblijft.

eindelijk zie ik eens zo'n antwoord.
ik heb zelf nog nooit een pct genomen, zelf na een jaar on geen pct.
heb ook geen dip ervaren, oid. met trainen enz wel, maar lichamelijk, geestelijk en in bed... geen problemen.
mijn mening;
het herstel zal je lichaam zelf moeten doen, pct stelt t alleen maar uit.

heb ook geen dip ervaren, oid. met trainen enz wel, maar lichamelijk, geestelijk en in bed... geen problemen.
mijn mening;

Pct is er voor om je lh en fsh te boosten omdat je anders na je kuur op 0 zit. Zonder nakuur herstel je vast wel alleen duurt dit 10x zo lang

mijn mening;

Komaan zeg, je FSH en LH ligt helemaal plat na een kuur. Dat is het toch logisch dat je herstel veel vlotter zal verlopen met middelen die dit verhelpen.
Kan goed zijn dat jij wel vlot herstelt zonder, maar dan ben je één van de weinige.

Heb je last van bijwerkingen ? Zo nee waarom dan een nakuur ? don't ficks it if it ain't broken.En die dip zit tussen je oren daar is geen middel tegen dat noemen ze placebo de gedachten dat door een pilletje de dip wegblijft.

wtf... Ik kom echt veel posts van jou tegen die echt nergens op slaan, maar deze gaat echt te ver. Ga mensen geen adviezen geven terwijl je zelf diegene bent die advies nodig heeft. Lezen jonguhh!!

mijn mening;
En als je je mening nu ook nog eens zou kunnen onderbouwen, zou dat zeer gewaardeerd worden.
Op welke manier bedoel je placebo? Het is bekend dat SERMs goed werken om testosteron te verhogen, o.a. bij hypogonadale mannen, hier zijn meerdere klinische studies van.

Man man man....

Terug
Naar boven