MuscleMeat

Vraagje over eventueel nieuw kuurtje !

billi008

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
91kg
Vetpercentage
18%
Hey iedereen!

Na een paar kuurtjes in mn laatste kuur me zo tegen gevallen dat ik bang ben geworden om nog opnieuw te gaan kuren.

Mn kuur was:

Week 1-9: 500 test e
Week 1-9: 400 deca

Week 12-16 40mg nolvadex/dag

Ik heb me tot week 30 ferm klote, depressief gevoeld... Stemmingswisselingen... Echt niet leuk...

Nu voel ik me weer beter en zat ik te denken om eventueel een winstrol only te doen maarja.... Zal toch niks opleveren denk ik....

Mensen die tips hebben... Volgend kuurtje test only? Eens winny only?

Kwil da depressief gevoel echt nie nog eens meemaken !!

when-your-boss-say-you-can-leave-early.gif

Probeer eens:

1-10 Test-E 500mg EW
1-11 HCG 2x500IU EW
12-15 Nolva 20mg ED

HCG zal je herstel wat verbeteren, je zult nog wel wat last van sides krijgen natuurlijk. Maar door HCG mee te laten lopen zul je wel beter herstellen. Betere herstel = meer spierbehoud en minder lang last van wat je beschrijft.

En als je HCG gebruikt lees je een beetje in. Als je HCG van 5000IU neemt met bac water mengen en niet met het steriele water wat je erbij krijgt. En dat gekoeld bewaren.

Billi, is het niet de bedoeling wanneer men lijdt door iets, men hier een les uit trekt?
Laatst was hier nog een topic van een kuurder die zoop en lijnen snoof, raar maar waar verging het hem niet zo goed, i wonder why...
Ik zou er van blijven. ;)

origineel gepost door joppiee
hallo, als dit in de verkeerde plaats gepost is dan graag verplaatsen en niet verwijderen.
21 jaar

ik heb een kuur van 8 weken gedaan i.v.m klachten eerder gestopt.

Eerste klachten traden op 10 juli. Vrijdag 3 juli injectie nr6 gespoten 1ml. Zondag of die maandag dacht ik er kan wel wat bij.. Heb ik mezelf 0.5 bij gespoten. Vrijdag 10 juli weekendje weg met vriendin en die wou mij niet spuiten dus mezelf 1.5ml erin gedaan. En kreeg gelijk het gevoel dat ik ging wegvallen en niet goed werd. Ambu gebeld etc en bleek pankek aanval te zijn geweest. Daarna week erop maatje weer 1ml gedaan en niks aan de hand.

Zaterdag 1 augustus (2 weken geen inject gehad) feestweek ff klein lijntj coke gehad, werd gelijk raar dus alles er proberen uit te blazen en vervolgens paar biertjes gedronken om rustig te worden.. Verder niks gebeurt en ging gewoon chill. S avonds eindfeest flink aan het intappen geweest en werd maar niet dronken (huh).. Heerlijk geslapen en nog mn behoefte gedaan met mn vriendin. Volgende nacht ging ik weer op bed liggn om te slapen maar kreef weer een aanval.. Keel begon dicht te knijpen zat helemaal te shaken en klappertanden ambu gebeld maar na 20 min was het weer over..
Volgende dag huisarts geweest en had schrikwekkend hoge bloeddruk. Medicijne meegekregen om rustig te worden tijdens een aanval.

Vorige week vrijdag op vac gegaan maar kroatie lomp zuipen nergens last van. Vrijdag weer terug ff biertj gedaan by schoonouders en begin weer wazig te worden.

Gisteren toch maar begonnen met novladex maar daar werd ik ook wazig en raar van.

En ik heb nu het gevoel dat ik echt buiten mn lichaam leef.. Ik ben helder, actief, maar mn beeld door mn ogen klopt niet.. Alsof ik in een roes zit.. Raar brak ben maar toch niet slecht voel.. Alsof het niet echt is.. Iemand raad? Novladex laten wezen of toch doorheen zetten? Ik weer het echt niet meer..

In iedergeval bedankt voor het lezen.

:o:o:o

Hey iedereen! Na een paar kuurtjes in mn laatste kuur me zo tegen gevallen dat ik bang ben geworden om nog opnieuw te gaan kuren. Mn kuur was: Week 1-9: 500 test e Week 1-9: 400 deca Week 12-16 40mg nolvadex/dag Ik heb me tot week 30 ferm klote, depressief gevoeld... Stemmingswisselingen... Echt niet leuk... Nu voel ik me weer beter en zat ik te denken om eventueel een winstrol only te doen maarja.... Zal toch niks opleveren denk ik.... Mensen die tips hebben... Volgend kuurtje test only? Eens winny only? Kwil da depressief gevoel echt nie nog eens meemaken !!

denk dat je er gewoon beter af kan blijven in de toekomst

naar n psycholoog of gewoon op et zuipen zetten. zeeker niet kuuren

2008.

meerdere kuurtjes.

1m84 91kg 18%.

winny only.

:popcorn:

Terug
Naar boven