Fitness Seller

Vraagje over fatburner

externible

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
72kg
Vetpercentage
8%
Ik wil graag een fatburner gebruiken bij m'n volgende cut.
Ik twijfel alleen of ik er eentje moet nemen met DMAA (Geranium, 1,3-dimethylamylamine).
Hoorde namelijk dat dit spul gerelateerd is aan de dood van 2 soldaten in Amerika (hartaanval) en is niet voor niets gebanned door de WADA omdat het als doping beschouwd kan worden (amphetamine).

Welke is volgens jullie de beste of hebben jullie nog een beter alternatief, laat het me weten:

1. Dexaprine
2. Fast Diet (Body & Fitshop)
3. Lipo-6X

OF ik kan kiezen voor een fatburner zonder DMAA. Dan zou de keuze bestaan uit:

1. TRANSFORM (L-Carnitine Tartrate) (Body & Fitshop)
2. Ursobolic Acid (Bullshit product of werkt het?)
3. Ergolean AMP

Verder neem ik zoiezo Green Tea Extract.

Tips?

Dexaprine

Laatst bewerkt:
Oxy lite is nog altijd het beste product op de markt vind ik persoonlijk..

Je zou eens kunnen kijken naar Energize. Een fatburner die ook nog eens veel energie geeft en een goed gevoel.

Je kan ook een aantal producten los kopen. Caffeine, CLA en L-Carnitine. Zie de Fat Burn Stack XXL.

Er zijn veel degelijke burners op de markt, maar velen (waaronder ikzelf) krijgen schijterij en maagproblemen van fatburners in het algemeen:

Zijn er ondertussen burners op de markt die maagproblemen minimaliseren?

@ XXL: hoe zit dat met jullie (gevoel laag geprijsde) energize?

@ externible: kijk niet naar wat WADA zegt, allemaal onzin. Bij bijna elk degelijk werkend supp. op de markt zijn er wel dodelijke slachtoffers... Misbruik of uitzonderlijke gevoeligheid bij gebruikers is altijd een probleem. Het betreft hier echter steeds een extreem laag percentage.. Ga voor de burner met de beste feedback van gebruikers.

Terug
Naar boven