XXL Nutrition

vraagje over gyno

reus0348

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
114kg
Vetpercentage
13%
IK zit nu in de zesde week van mijn 3e kuur test E 500 en bold 750 (week 1 tm 5 winny tabs 40mg ED ) en heb sinds week 2 ongeveer flinke bultjes achter mijn tepel van inmiddels ongeveer 3.5 cm in diameter dus mijn hele tepel tepelhof en ongeveer n centimeter daar omheen staan naar buiten. Wat voor gyno is dit en wat moet ik hier tegen doen. Ik heb 1000en posts gelezen op dit forum maar iedereen heeft heb over schijfjes korreltjes en knobbeltjes. maar ik krijg grote hele zachte vetachtige bulten. Is dit Oestrogeen/prolactine/progestron en wat kan ik hier tegen doen? Ik heb voor 4 maanden voor deze kuur een kuur met test/deca afgerond kan dat er nog wat mee te maken hebben en is het veilig om nolva te gbruiken heb dit wel gedaan in vorige pct kan dat er wat mee te maken hebben.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 20:36 ----------

foto volgt zo snel mogelijk moet het formaat van de foto zien aan te passen

Laatst bewerkt:
ik zou beginnen met 20mg nolva elke dag, kijk of t wegtrekt.
denk dat je zelfs met 10mg per dag al genoeg effect hebt

Je kan er weinig aan doen je moet het gewoon nemen na jr kuur trekt dit grotendeels weg ik heb al veel geprobeerd Nolva Arimidex aromasin niks werkt heg houd aleen je gains tegen.
Volgens mijn begeleider heeft het alemaal geen enkele zin alee. Je gains tegenhouden ik heb een hele goede begeleider daar kan het internet niet tegenop!!

• Topic Starter Topic Starter
Gains zijn belangrijk maar wil dit liever kwijt dan dat ik nog een paar kilo pak. En dan eens goed denken over een eventuele volgende. denk dat na zes weken de meeste groei er ook wel uit is

Bold moet je lang nemen (minimaal 14 weken) voor optimaal resultaat. Na 6 weken ben je daar dus nog lang niet.

Ik zou 10mg nolva eod proberen en desnoods 10mg per dag.

Misschien dat proviron erger kan voorkomen, het gaat namelijk oestrogene bijwerkingen tegen en verhoogt het vrije testosteron. Ook helpt het wat tegen eventuele vocht.
Wellicht heb je er wat aan.

• Topic Starter Topic Starter
Ok dat ben ik met je eens week maar 1tm3 ga je lekker op de orals.week 3 neemt de test e het over en ga je een aantal weken als.kool. Maar vervolgens gaat het toch een stuk minder hard. En deze gyno irriteert me echt mateloos. Denk dat ik het liefst mijn.kuur afbreek om zo snel mogelijk.te weten.of t weer wegtrekt. Stel ik wil me.kuur afbrek hoe.pak ik dat dan aan. Blijf ik constant op nolva tm nakuur. Dus totaal 5/6 weken na mijn.laatse inject? En kan ik ook.nog gewoon hcg gebruiken tegelijk.met nolva. Zou nog graag even.meer advies over evt aromasin en arimidex of iemand het misschien wel met succes heeft geprobeerd. Niet iedereen is het zelfde toch

Laatst bewerkt:
ik ben zeer gevoelig voor gyno en heb alles al geprobeerd en wat werkt voor me is clomid 50mg ED gedurende je kuur ik heb de gyno inmiddels al laten wegsnijden en clomid is het enige dat ervoor zorgt dat het ni weerkomt tijden s kuur

ik ben zeer gevoelig voor gyno en heb alles al geprobeerd en wat werkt voor me is clomid 50mg ED gedurende je kuur ik heb de gyno inmiddels al laten wegsnijden en clomid is het enige dat ervoor zorgt dat het ni weerkomt tijden s kuur

in dat geval kan je toch beter nolva nemen vind ik. nolva bezet je oestrogeenreceptoren in borst weefsel, ik betwijfel of clomid dat doet..

in dat geval kan je toch beter nolva nemen vind ik. nolva bezet je oestrogeenreceptoren in borst weefsel, ik betwijfel of clomid dat doet..

dacht ik ook na veel opzoeken net zoals proviron,arimidex, finasteride,... noem maar op... maarjah ondervinding is het beste bewijs vind ik en nolva enzo deed geen ballen uit terwijl clomid juist wel...

Terug
Naar boven