MuscleMeat

Vraagje over Maximize creatine X-Cell

Yogius

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik ben al enkele maanden bezig met het powertrainen en na het gebruiken van de gewone creatine ben ik eens overgestapt op X-Cell van Maximize. Bij de gewone creatine nam ik tss de 5 en 8 gr per dag, bij X-cell zou ik volgens de gebruiksaanwijzingen 95 gr??? per dag na de training in een groot glas water moeten nemen, is dit niet een beetje teveel? Na 11 dagen zou mijn pot van 1100 gr al opgebruikt zijn. Heeft er iemand ervaring met dit supplement?

Vriendelijke groeten;)

grote kans dat dit wel klopt. Komt omdat er een hoop andere stoffen bij zit. Heb ook ooit eens cell tech gehad, duur pot was het , en binne 2 weken leeg, maar werkte wel..

Idd zal net zijn zoals bij cell-tech...zitten op 100gr zeker 80 gr suikers in.

En dan nog vershillende soorten crea...werkte idd wel (gewichtsvermeerdering zal ook door vele suikers zijn)

grtz

sow das een duur geintje dan

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie.
tja zal dus wel een duur grapje zijn, 'k zal mij in het vervolg beter moeten informeren (bij DutchBodybuilding.com;) ).

Is er eigenlijk wel zoveel verschil in creatine?

Yogius zei:
Bedankt voor de reactie.
tja zal dus wel een duur grapje zijn, 'k zal mij in het vervolg beter moeten informeren (bij DutchBodybuilding.com;) ).

Is er eigenlijk wel zoveel verschil in creatine?

nee wat betreft crea heb je CEE en "gewone" crea en nog 1 geloof ik.

het verschil zit hem vaak in het transport systeem wat de meeste producenten erbij doen. vaak een combinatie van druivensuikers en nog wat goedjes.

Terug
Naar boven