MuscleMeat

Vraagje over mijn kuur

Mtech

Novice
Waardering
0
Heb door omstandigheden een tekort aan spullen . Ik heb nl vorige week mijn flesje met test E laten vallen . Krijg mijn nieuwe shizzle maar eind deze week . Nu is mijn vraag of het kwaad kan dat er tussen mijn laatste injectie en nu 10 dagen gaat tussen zitten in plaats van 6 ?( Zet om de 6 dagen). Moet ik de dosis aanpassen of gewoon verder gaan zoals ik bezig was?
Kuur was
1-12 Test E 5oo mg/pw
1-12 Masteron E 400 mg/pw
Ben ongeveer 8 weken Bezig

Snap je probleem niet, je krijgt je flesje toch eind van de week

• Topic Starter Topic Starter
ja, denk dat dit slecht is ivm de bloedwaarden

't is niet anders gab,... je bent al 8 weken op gang dus kappen het zekerss geen zin !
Gewoon erin knallen zorda je m binnen hebt !! de injectie daarna wel gewoon weer een week later zetten he ( dus niet op de stanaard dag , dan zouden er maar 3/4 dgn tussen zitten )

't is niet anders gab,... je bent al 8 weken op gang dus kappen het zekerss geen zin !
Gewoon erin knallen zorda je m binnen hebt !! de injectie daarna wel gewoon weer een week later zetten he ( dus niet op de stanaard dag , dan zouden er maar 3/4 dgn tussen zitten )

Zal ik doen

En hoe gaat je kuur by the way?

Ben al 5 kg bijgekomen, sta nu op 94 kg bij vetpercentage van 7 %. Bijna geen als niets van vochtretentie .Momenteel begin ik beetje bij beetje droger te staan . Aders zijn goed zichtbaar zulle , definitie ziet er tamelijk goed uit. Stiekem hoop ik van nog een kilo of twee bij te pakken , maar ben nu al zeer tevreden met het resultaat. Hopelijk kan ik ze vasthouden na de nakuur.

Terug
Naar boven