AndroidHealthClinic

Vraagje, raar gevoel bij opdrukken..

Ano_1990

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
69kg
Hoi,

ik ben sinds een paar dagen terug weer begonnen met simpele workouts voor thuis, maar nu heb ik soms bij het opdrukken als ik het zwaar krijg een raar gevoel in mn nek.

soms voelt het alsof die een beetje verschuift of kraakt heel zacht, heel vreemd..? het doet geen pijn ofzo maar ik heb niet echt graag een nekhernia door opdrukken, volgens mij doe ik niks verkeerd, mn rug is niet krom en mn armen staan ook zoals mn maten het ook doen.

Hoi,

ik ben sinds een paar dagen terug weer begonnen met simpele workouts voor thuis, maar nu heb ik soms bij het opdrukken als ik het zwaar krijg een raar gevoel in mn nek.

soms voelt het alsof die een beetje verschuift of kraakt heel zacht, heel vreemd..? het doet geen pijn ofzo maar ik heb niet echt graag een nekhernia door opdrukken, volgens mij doe ik niks verkeerd, mn rug is niet krom en mn armen staan ook zoals mn maten het ook doen.

bij het opdrukken je kop en nek ook recht vooruit en stil houden, miss beweeg je te veel met je hoofd

vergeet ook niet op en neer naar de vloer te bewegen. lol.

serieus, mijn baksmeester bij de marns. zei ooit "je maakt gvd. bewegingen alszijnde getrouwd"

Kijk je naar de grond tijdens opdrukken of recht vooruit?

TS voelt dat die zwak is...
Wees een plank en beweeg alleen je armen!

Terug
Naar boven