Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sinds wanneer gaan test e en tren en niet samen? kunnen makkelijk samen.
als je geen nadelen ziet aan dbol dan moet je je ff opnieuw verdiepen in de shit!
en mensen die niet eod durven zetten? dat snap ik niet. is ook maar voor 3 weken, das toch geen prob?

Sommige zeggen nu dat tren libido ook onderdrukt maar anderen zeggen weer dat het bull shit is. Ik snap het nu niet meer.
En idd Bold kan dan toch ook gewoon i.p.v. deca op tren?

hehe jij word van alles geil
ik had nog een vraagje...als ik nu toch probeer om de tren en Test in 1 spuit te doen,kan ik die dan bv allemaal in 1 keer voortrekken en die dan bewaren in de spuit voor 10 weken?of wat is de langstmogelijke houdbaarheidsdatum als het reeds is voorgetrokken?
ik spreek enkel uit eigen ervaring maar men vet% ging echt niet omhoog door deca?van de test word je een stukje droger dus dat compenseert denk ik...
Sommige zeggen nu dat trenbolone libido ook onderdrukt maar anderen zeggen weer dat het bull shit is. Ik snap het nu niet meer.En idd Bold kan dan toch ook gewoon i.p.v. deca op trenbolone?