XXL Nutrition

vraagje voor derde kuur...

sinds wanneer gaan test e en tren en niet samen? kunnen makkelijk samen.
als je geen nadelen ziet aan dbol dan moet je je ff opnieuw verdiepen in de shit!
en mensen die niet eod durven zetten? dat snap ik niet. is ook maar voor 3 weken, das toch geen prob?

Sommige zeggen nu dat tren libido ook onderdrukt maar anderen zeggen weer dat het bull shit is. Ik snap het nu niet meer.
En idd Bold kan dan toch ook gewoon i.p.v. deca op tren?

• Topic Starter Topic Starter
sinds wanneer gaan test e en tren en niet samen? kunnen makkelijk samen.
als je geen nadelen ziet aan dbol dan moet je je ff opnieuw verdiepen in de shit!
en mensen die niet eod durven zetten? dat snap ik niet. is ook maar voor 3 weken, das toch geen prob?

ik zeg niet dat ze niet samen kunne ik zeg dat IK ze niet samen kan trekken :p
ik ben er niet zo handig in :p

ik ken trouwens de nadelen wel,ik zeg juist dat ik er niets van merk,geen last van de lever,geen overtollig vocht,(klein beetje maar als het teveel wordt kruip ik in m'n zweetpak)en heb klein beetke last van acne maar niet op zeer zichtbare plaatsen,hoofdhuid en een paar op m'n bovenbenen...

hehe jij word van alles geil :p

ik had nog een vraagje...als ik nu toch probeer om de tren en Test in 1 spuit te doen,kan ik die dan bv allemaal in 1 keer voortrekken en die dan bewaren in de spuit voor 10 weken?of wat is de langstmogelijke houdbaarheidsdatum als het reeds is voorgetrokken?

hehe jij word van alles geil :p

ik had nog een vraagje...als ik nu toch probeer om de tren en Test in 1 spuit te doen,kan ik die dan bv allemaal in 1 keer voortrekken en die dan bewaren in de spuit voor 10 weken?of wat is de langstmogelijke houdbaarheidsdatum als het reeds is voorgetrokken?

volgens mij maakt dat niet uit toch ??

onee?dus ik kan die zolang bewaren als in een vial?

zal er even een nieuw topic over maken :)

ik spreek enkel uit eigen ervaring maar men vet% ging echt niet omhoog door deca?van de test word je een stukje droger dus dat compenseert denk ik...

Welke test heb jij dan gehad dat jij daar een stuk droger van werd? En dit gecombineerd met deca?

Sommige zeggen nu dat trenbolone libido ook onderdrukt maar anderen zeggen weer dat het bull shit is. Ik snap het nu niet meer.En idd Bold kan dan toch ook gewoon i.p.v. deca op trenbolone?

de een is hier niet vatbaar voor, de ander wel..dat merk je snel genoeg..
feit is wel dat als je puur naar de roid kijkt..tren gevolgt door nandrolone het meest onderdrukkend zijn voor je HPTA

Ik zou de d-boll eruit laten.Komt de mooie droge gains van tren niet ten goede imo.En Zoals al eerder is gezegd gewoon korte esters pakken de eerste weken.Tren ace + Test prop.

Terug
Naar boven