MuscleMeat

Vraagje winny

noppes

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo !

Op het forum las ik dat wanneer iemand aan de AAS gaat, deze telkens
een hogere dosis nodig hebben om terug te groeien in een volgend kuurtje, of ten minste het moeten gaan stacken.
Nu is mijn vraag, als ge bijv. maar 1 kuurtje per jaar van 6 weken orale winny (40mg/d) neemt, zul je dan het jaar erop moeten verhogen of ook beginnen stacken ? Of maw is het dus doenbaar om 1x per jaar hetzelfde kuurtje te doen en er evenveel baat bij te hebben ? ???

daar zijn de meningen over verdeeld kerel. maar elk jaar een winny only kuur moet je niet willen....

als ik trouwens naar je stats kijk dan twijfel ik helemaal of die kuurwaardig zijn

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je dit niet willen ?
Moet niet ongerust zijn, ben gewoon wat info aan't inwinnen... ;)

Mja winny leek mij een mild middel en het geeft je een hardere look, velen gebruiken dit toch om er meer ripped uit te zien tijdens de zomer of heb ik het verkeerd ?

als je één keer per jaar kuurt, kun je in principe elk jaar dezelfde kuur doen.

Tja, ook wel waar Navy, maar je lever heeft dan 1 jaar de tijd om te herstellen eh, of doet dat er niet veel toe ?
Spreek je uit ondervinding skydirk of ken je mensen die dit handhaven ?

Alvast bedankt voor jullie reacties ! ;)

naar mijn idee kan je als gaat kuren het beter gelijk goed doen, je gaat zowiezo een aanslag op je lichaam doen dus waarom half werk? ik denk dat je als eerste kuur best een winny only kan doen, maar als 2e zou ik toch naar iets anders gaan kijken, natuurlijk niet gelijk aan de hgh :D.

Ik zeg niet dat stacken uitgesloten is eh, vroeg het mij gewoon af... ;)
Mja, kweetnie pampam een aanslag en een aanslag is 2 eh ! :)

maar of op een stad nou twee kernwapens gebruikt of 1 kapot gaat het wel :D

Je zal wel gelijk hebben... :D :D

Terug
Naar boven