XXL Nutrition

vraagje winstrol depot??

Hotbear

Cool Novice
Waardering
0
He sporters,

ga me kuur met winstrol depot voor het eerst beginnen, heb al via de site info gekregen dat ik het beste om de 2 dagen het kan aanbrengen in me beide schouders, mijn vraag is is het ook mogelijk op andere plaatsen te injecteren zoals je bovenbeen, borst, biceps???

wellicht een domme vraag maar toch!!! Graag info.......

saludos

Hot

om de dag. tuurlijk je kan het overal injecteren behalve in aders natuurlijk ;) ik neema aan dat je niet alelen winstrol injecteerd....

Hotbear zei:
He sporters,

ga me kuur met winstrol depot voor het eerst beginnen, heb al via de site info gekregen dat ik het beste om de 2 dagen het kan aanbrengen in me beide schouders, mijn vraag is is het ook mogelijk op andere plaatsen te injecteren zoals je bovenbeen, borst, biceps???

wellicht een domme vraag maar toch!!! Graag info.......

saludos

Hot
Bro winny depot zet je EOD of ED (50mg) zet 0.5ml in elke schouderkop,kan ook op andere plekken maar mijn ervaring is dat je toch plaatselijke groei krijgt op de ejectie plekken.

suc6 met je kuur en hou je een log bij?

ScHrOeFjE zei:
Bro winny depot zet je EOD of ED (50mg) zet 0.5ml in elke schouderkop,kan ook op andere plekken maar mijn ervaring is dat je toch plaatselijke groei krijgt op de ejectie plekken.

idd en met insulinenaaldjes prepare for the pump of you're life bij een schouderworkout :D

heeft iemand een plaatje of filmpje hoe je winstrol in je schouders zet ?

dream warrior zei:
idd en met insulinenaaldjes prepare for the pump of you're life bij een schouderworkout :D

Volgende kuur neem ik ook winny injects...wat zijn nu eigenlijk de afmetingen van een doorsnee insuline naald??

heeft er iemand ervarng met injecteren in biceps, verrozaakt dit ook plaatselijke groei of is dat vooral tijdelijk

tijdelijk... en als het toch groei opleverd dan is het hééééél weinig

ik gebruik 0.4 X 25 voor in men schouder
ben zelf bezig met winstrol only e.o.d 1ml

beste EOD of ED, niet om de 2 dagen..... winstrol heeft halfwaarde tijd van 36 uur...

Ik hou de injects meestal gewoon op drie vaste dagen in de week bv ma wo en vr en dat gaat best. Ik hou het zelf bij het injecteren in de schouders ditgeeft me een heerlijke pomp en mij schouders worden er een stuk voller en ronder van.

Chemical zei:
Ik hou de injects meestal gewoon op drie vaste dagen in de week bv ma wo en vr en dat gaat best. Ik hou het zelf bij het injecteren in de schouders ditgeeft me een heerlijke pomp en mij schouders worden er een stuk voller en ronder van.

welke naald gebruik jij om winstrol in je schouders te zetten ?

even een tip:

vraag NOOIT in de apotheek op insuline naalden omdat je dan wel eens kans heb dat je een naald krijgt voor op zo'n pen voor een suiker patient (en die passen niet op een spuit) ik zelf gebruik 13mm*0.5 (zijn licht oranje)

ScHrOeFjE zei:
even een tip:

vraag NOOIT in de apotheek op insuline naalden omdat je dan wel eens kans heb dat je een naald krijgt voor op zo'n pen voor een suiker patient (en die passen niet op een spuit) ik zelf gebruik 13mm*0.5 (zijn licht oranje)

Verder nog een kleine tip als de apotheker vraagt waar het voor is kun je bv zeggen dat je kleine hondje suikerziekte heeft en dat je hem iedere dag moet injecteren. (KOM DUS NIET IN EEN HALTERTOP MET KLOPPENDE ADEREN OVER JE VOORHOFD VRAGEN OM SPUITEN)

Terug
Naar boven