Fitness Seller

Vraagje

Quincyy

Novice
Waardering
0
Hallo dutchbodybuilding sorry als ik nu vragen ga stelen die al 100x beantwoord zijn .. maar ik kan het niet vinden :(

Het zit namelijk zo, ik ben vorig jaar gaan afvallen ben in 3 maanden tijd van 125 kilo naar 95 kilo gegaan ... ik weet het .. behoorlijk snell ik at gewoon elke dag genoeg en gezond

Nu een jaar verder en ben nog steets strak op de 95 kilo en ik ga volgende maand beginnen met Kracht training.. nou ben ik 1.88 - 95 kilo .. en aangezien ik overal lees dat je veel moet eten om goede spiermassa aan te bouwen .. vraag ik me af hoe kan ik er nou zeker van zijn dat ik niet weer dik word ?

En wat voor supplementen moet ik er bij kopen ?

Owja nog een vraag - Hoevaak kan ik nou trainen per week ? aangezien ik echt geen fl**ker te doen heb in de zomer EN HOE LANG per dag ?

Quincy

Laatst bewerkt:
Lees de stickies berekenen hoeveel kcal behoefte jouw lichaam nodig heeft. Ga daar 500 kcal boven zitten. En van die kcal moet je 40 % koolhydraten 30 % eiwitten en 30 % vet. Zo kan je goed spieren opbouwen en als je voedsel lekker schoon houd kom je goede spieren aan en niet snel vet.

begin maar met ongeveer 2850 caloriën en zwaar trainen. Dan zal je gelijk weer verder vet verbranden en je spieren zullen wat steviiger worden.
Als je spieren niet echt meer groeien en je vet gaat te snel omlaag dan gooi je er wat caloriën bij, dan ga je naar de 3200.

Verder even zoeken naar een goed beginnersschema, 3 daagssplit, om de dag trainen en de dagen er tussen rust/herstel om te groeien.

Het is simpel: Als je gaat trainen om je spiermassa te vergroten, ga je ook in vet aankomen (bulken). Hoe snel dat gaat ligt aan jezelf, hoe goed je voedingsschema is en hoe strak je je er aan houd.

Het is simpel: Als je gaat trainen om je spiermassa te vergroten, ga je ook in vet aankomen (bulken). Hoe snel dat gaat ligt aan jezelf, hoe goed je voedingsschema is en hoe strak je je er aan houd.
In het begin (eerste 3-6 maanden) zeker niet waar. Dan kom je sowieso wel spieren aan als je gwn om de dag oid traint.
als je bij 1.88 nog 95 weegt, ik weet niet wat je vet% is, maar ik zou eerst maar even wat af gaan vallen nog, en daarna pas echt snel spieren willen kweken.
Ik zou: 3x in de week fullbody trainen
niet express heel veel gaan eten zoals in de bulk. Gewoon genoeg genoeg eten.
Dan zal je wat vet afvallen en ook spieren aankomen, t eerste halfjaar.
Daarna kan je wat serieuzer afvallen /aankomen

• Topic Starter Topic Starter
In het begin (eerste 3-6 maanden) zeker niet waar. Dan kom je sowieso wel spieren aan als je gwn om de dag oid traint.
als je bij 1.88 nog 95 weegt, ik weet niet wat je vet% is, maar ik zou eerst maar even wat af gaan vallen nog, en daarna pas echt snel spieren willen kweken.
Ik zou: 3x in de week fullbody trainen
niet express heel veel gaan eten zoals in de bulk. Gewoon genoeg genoeg eten.
Dan zal je wat vet afvallen en ook spieren aankomen, t eerste halfjaar.
Daarna kan je wat serieuzer afvallen /aankomen

Nja ik weeg 95 maar ben behoorlijk gespierd van naturen zou niet weten waarom ik moet echter wel %vet etc nog laten nakijken ... morge voor het eerst naar de sportschool .. maarja ik kijk soms naar fotos van mensen die 2 jaar traine en ik heb togwel meer spieren al dusja .. maarja we will see

( Ik wil er ook bij vermelden ik ben niet van plan om een bodybuilder te worden .. ik heb gelezen dat goede bodybuilders maar 5%vet hebben ? .. maarja ik ga over tijdje naar amerika verhuisen en op american football heb gelezen dat voor defensie/lineman possitie het beste is dat je 16-20% vet heb en dat wil ik ook

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Lees de stickies berekenen hoeveel kcal behoefte jouw lichaam nodig heeft. Ga daar 500 kcal boven zitten. En van die kcal moet je 40 % koolhydraten 30 % eiwitten en 30 % vet. Zo kan je goed spieren opbouwen en als je voedsel lekker schoon houd kom je goede spieren aan en niet snel vet.

Kun je meschien die stickys linke want ik snap net welke ik nou moet hebben

Laatst bewerkt:
die 20% vet bij american football is gwn zodat je een beetje gewicht hebt, als jij 10% hebt en net zo zwaar bent als die gast met 20% (en dus stuk meer spier hebt) heb jij voordeel ofc.
maar, als je van jezelf al gespierd bent, en niet zoveel vet meer hebt, gewoon lekker gaan eten en 3x in de week fullbody voorlopig, alle stickys onder kopje Voeding lezen voor een goed voedinsschema

• Topic Starter Topic Starter
die 20% vet bij american football is gwn zodat je een beetje gewicht hebt, als jij 10% hebt en net zo zwaar bent als die gast met 20% (en dus stuk meer spier hebt) heb jij voordeel ofc.
maar, als je van jezelf al gespierd bent, en niet zoveel vet meer hebt, gewoon lekker gaan eten en 3x in de week fullbody voorlopig, alle stickys onder kopje Voeding lezen voor een goed voedinsschema

oke thanks dude :-)) en ik weet dat het voor het gewicht is .. heb zelf paar jaar rugby gedaan

Terug
Naar boven