MuscleMeat

Vraagje..

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe meer ze aromatiseren, hoe groter de kans is dat je gyno krijgt.

je kan er van uit gaan; anabolen waar je geen vocht van vast houdt, veroorzaken ook geen gyno.

PS; vegetarier? ****ed up man; de hele dag door tofu en sojabonen eten of niet?

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de reactie

ps. Vegetariër zijn betekent niet dat je heel de dag tofu en sojabonen aant eten bent. Zolang ik nog op mn dieetje groei hoor je me niet klagen..

Vegetariër zijn is geen probleem hoor , trouwens het menselijk lichaam is eigenlijk niet voor zien als karnivoor maar als plante-eter. Ik eet al jaren geen vlees ,wel vis en heel af en toe een stukje kip of kalkoen . Kan je vertellen dat wanneer je 2 dagen met onverteer baar vlees in je darmen zit het zeker ni echt goe is hoor . Bij mijn dieetleer vak kregen we de vergelijken met rotte eieren , en dan heb je snel de keuze genomen om geen vlees meer te eten ! Althans ik toch .

Over de gyno heeft Loo het belangrijkste gezegd denk ik :)

• Topic Starter Topic Starter
owke, nieuwe vraag. Welke as houden GEEN vocht vast =D

Alle AAS die niet aromatiseren naar het vrouwlijke oestrogeen (winstrol bijvoorbeeld) houden geen vocht vast en geven geen kans op gyno.

Kijk anders eens naar de 'steroid profiles' van bigcat. Staat in het leerzame threads gedeelde.

Kenjie zei:
Vegetariër zijn is geen probleem hoor , trouwens het menselijk lichaam is eigenlijk niet voor zien als karnivoor maar als plante-eter. Ik eet al jaren geen vlees ,wel vis en heel af en toe een stukje kip of kalkoen . Kan je vertellen dat wanneer je 2 dagen met onverteer baar vlees in je darmen zit het zeker ni echt goe is hoor . Bij mijn dieetleer vak kregen we de vergelijken met rotte eieren , en dan heb je snel de keuze genomen om geen vlees meer te eten ! Althans ik toch .

Over de gyno heeft Loo het belangrijkste gezegd denk ik :)

alleen staat dierlijke eiwit het dichtst bij de eiwit van de mens qua aminozuur-structuur toch?....

wat dat betreft heb je wel nadelen als vegetarier...

Ja dat is waar ,daarom ik ook soms echt de zin krijg om een goed stuk kip te eten . toch zou dat de groei "denk ik" maar in zeer beperkte maten beinvloeden . Omdat je toch ook wel zeer goede eiwitten uit bv tonijn kan halen .

Kenjie zei:
Ja dat is waar ,daarom ik ook soms echt de zin krijg om een goed stuk kip te eten . toch zou dat de groei "denk ik" maar in zeer beperkte maten beinvloeden . Omdat je toch ook wel zeer goede eiwitten uit bv tonijn kan halen .

wat is jouw reden dan om vegatarier te zijn?
lijkt me lastig in bodybuilding

ben geen bb'r en ben geen vege ! eet alleen geen vlees , je moet goed lezen vriend :)

ff wat research doen kerel.
Aromatiserende roids zoals test, deca, d-bol kunnen gyno veroorzaken. Aromatiseren kun je voorkomen door anti-aromatiseerders als proviron, arimidex en femara te gebruiken. Als je last krijgt van je tepels kun je verder nolvadex gebruiken om gynovorming te voorkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven