AndroidHealthClinic

Vraagjes

JanR

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m84
Massa
83kg
Goeieavond,

Ik ben sinds vier weken echt serieus bezig met cardio en krachttraining. Ik was een jaar gestopt met sporten en ik had niet echt een gezonde levensstijl. Ik was een paar kilo gegroeid(niet echt dik maar een klein buikje). Mijn doel was/is om een sixpack(heb ik al bijna) te trainen en gewoon breder en sterker te worden. Ik heb door prive omstandigheden een ongelooflijke motivatie en discipline om keihard en altijd te trainen. Het is voor mij lastig om een dag niet te sporten omdat het me rust, ontspanning, voldoening, zelfrespect geeft.
Ik train alleen thuis, ik heb wat halters, optrekstang, veren. Ik weet dat dat niet voldoende is om door te groeien maar voorlopig gaat het prima. Ik heb namelijk een hekel om met andere mensen te trainen, ben liever alleen bezig. Ook gebruik ik geen eiwitshakes, ik ben namelijk van mening dat een juiste voeding genoeg is. Ik drink ongeveer een liter melk van eigen koeien per dag (+- 4 gr. eiwit per 100 ml) het is van eigen koeien dus ik weet precies wat er in zit. Verder eet ik veel vlees, eieren en vis.

Mijn vragen zijn: zijn er hier mensen die echt serieus resultaat hebben geboekt door thuis te trainen? Zijn er hier mensen die serieus resultaat geboekt hebben zonder voedingssupplementen te gebruiken? Kan het kwaad als ik 7 keer per week sport (ene dag cardio, andere dag bovenlichaam)?

Je kan zonder supplementen je doel behalen en als je goed apparatuur hebt lukt het ook wel om goed resultaat te behalen door thuis trainen.

Maar 7 dagen per week trainen is overdreven, 4 á 5 keer is zat.

VERGEET NIET JE BENEN TE TRAINEN!!

Ik ben ook altijd alleen bezig :wanker:

Zelfs in de gym

Terug
Naar boven