XXL Nutrition

Vragen ivm Prostaat

Br0

fear me!
Elite Member
Waardering
7
Heb 2 maanden geleden mijn kuurtje beindigg (Var, 750 mg test, 800 mg bold), tijdens mijn kuur had ik wat problemen met prostaat, veel plassen in kleine hoeveelheden, minder krachtige straal enz..

Nu 2 maanden later heb ik nog altijd de indruk dat mijn prostaat nog niet 100% hersteld is. Namelijk de straal is nog altijd niet zo krachtig.. Kan er mij iemand duidelijkheid brengen in mijn situatie?

grt

Laatst bewerkt:
Heb 2 maanden geleden mijn kuurtje beindigg (Var, 750 mg test, 800 mg bold), tijdens mijn kuur had ik wat problemen met prostaat, veel plassen in kleine hoeveelheden, minder krachtige straal enz..

Nu 2 maanden later heb ik nog altijd de indruk dat mijn prostaat nog niet 100% hersteld is. Namelijk de straal is nog altijd niet zo krachtig.. Kan er mij iemand duidelijkheid brengen in mijn situatie?

grt

Je huisarts. :)

(En dit is serieus.)

wat verw8 je dat we zeggen bro?

Haal eens een prostaatsupport (supplement) .. die helpen vaak wel wat..

• Topic Starter Topic Starter
ik had er met primo ook wel last van; constant naar de wc, en niet echt grote hoeveelheden.

ik kuur al geruime tijd niet meer, nu heb ik er geen last meer van.

toch redelijk wat mensen die hier blijkbaar mee zitten... kga er vanuit dat als je hier last van hebt in je 20ige jaren dat dit niet vast is?

als je last heb van je prostaat kun je naast die Saw Palmetto ook finastride (Proscar) pakken

dan heeft het toch aan de test gelegen volgens mij

meestal de boosdoener bij prostaat klachten

Terug
Naar boven