Hey; heren van het GOEDE leven
Thanks
Thanks

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

kevinlorenzin zei:lekker kuurtje; de arimidex zou ik door trekken net zo lang als de nakuur samen met nolva volgens big'r is dit aan te raden
De hcg zoals je aangeeft vanaf week 4-5 starten met 500 iu elke 6 dagen
verder zul je hier lekker op gaan
bigtony zei:Hey; heren van het GOEDE leven
De 'R' is alweer een tijdje in de maand, dus we kenne weer eens denken aan een lekker kuurtje. Ik had voor mezelf het volgende bedacht:
Week 1-4 50 mg oxy
Week 1-10 500 sus
Week 1-10 200-300 deca
Ik wil -enigszins- schone massa bijkomen, dus extreem bulken ga ik niet doen. (Ik heb de neiging om wat sneller vet vast te houden).

DBC01 zei:![]()
![]()
Succes!
Blijkbaar leest iedereen behoorlijk over een gigantische tegenstelling heen.
Kerel dit kan natuurlijk niet. Schone massa aankomen, je bedoelt droog waarschijnlijk, met iig 2 top-vochtvasthouders als Oxy (waar je niks van over houdt) en Sust, zoniet Deca. Dit is een 'mama-mag-ik-pompen' kuurtje waar je zeer zeker uit zal komen als een opgeblazen figuur.
Keuze is aan jou maar de twee wensen hierboven in je quote zijn absoluut tegenstrijdig.

DBC01 zei:![]()
![]()
Succes!
Blijkbaar leest iedereen behoorlijk over een gigantische tegenstelling heen.
Kerel dit kan natuurlijk niet. Schone massa aankomen, je bedoelt droog waarschijnlijk, met iig 2 top-vochtvasthouders als Oxy (waar je niks van over houdt) en Sust, zoniet Deca. Dit is een 'mama-mag-ik-pompen' kuurtje waar je zeer zeker uit zal komen als een opgeblazen figuur.
Keuze is aan jou maar de twee wensen hierboven in je quote zijn absoluut tegenstrijdig.

Big'r zei:Houdt er wel rekening mee dat arimidex gyno niet voorkomt of behandelt?
ECLIPSE zei:waarom oxy? doe eens gek en probeer t-bol net als ome eclipse, dat is me erg goed bevallen![]()
verder gebruikte ik in de eerste instantie ook arimidex maar heb dat er toch maar uitgelaten, zonder enige complicaties.. geen vocht (iig verwaarloosbaar..), gyno of andere nare bijwerkingen.. dus misschien een idee om dat bij de hand te houden en niet direct te gaan gebruiken.. maar dat zal persoonlijk zijn
eventueel deca door EQ vervangen en verder ziet het er goed uit als je het mij vraagt