AndroidHealthClinic

vragen kuurtje

lekker kuurtje; de arimidex zou ik door trekken net zo lang als de nakuur samen met nolva volgens big'r is dit aan te raden
De hcg zoals je aangeeft vanaf week 4-5 starten met 500 iu elke 6 dagen
verder zul je hier lekker op gaan

kevinlorenzin zei:
lekker kuurtje; de arimidex zou ik door trekken net zo lang als de nakuur samen met nolva volgens big'r is dit aan te raden
De hcg zoals je aangeeft vanaf week 4-5 starten met 500 iu elke 6 dagen
verder zul je hier lekker op gaan

Hoooold your horses. Klein interpretatiefoutje.
Ik raad de combinatie van arimidex met nolva niet aan, net zoals ik de combinatie van nolva met clomid niet aanraad.
Enkel en alleen omdat ik geen toegevoegde waarde zie (alle middelen verhogen LH, FSH en testosteron waarden, dus in die zin doen ze hetzelfde).
Volgens mij is 1 middel tegelijkertijd genoeg.

Wat dat betreft ben ik het sowieso met BigCat eens. Het zijn allemaal medicijnen, ze kosten een boel knaken, en gebruik ze daarom niet meer dan nodig is.

Ik stel alleen dat arimidex (misschien) ook als nakuur gebruikt kan worden omdat het de axis herstelt.
Houdt er wel rekening mee dat arimidex gyno niet voorkomt of behandelt?

bigtony zei:
Hey; heren van het GOEDE leven

De 'R' is alweer een tijdje in de maand, dus we kenne weer eens denken aan een lekker kuurtje. Ik had voor mezelf het volgende bedacht:

Week 1-4 50 mg oxy
Week 1-10 500 sus
Week 1-10 200-300 deca

Ik wil -enigszins- schone massa bijkomen, dus extreem bulken ga ik niet doen. (Ik heb de neiging om wat sneller vet vast te houden).

:roflol: :roflol: :roflol:

Succes!

Blijkbaar leest iedereen behoorlijk over een gigantische tegenstelling heen.

Kerel dit kan natuurlijk niet. Schone massa aankomen, je bedoelt droog waarschijnlijk, met iig 2 top-vochtvasthouders als Oxy (waar je niks van over houdt) en Sust, zoniet Deca. Dit is een 'mama-mag-ik-pompen' kuurtje waar je zeer zeker uit zal komen als een opgeblazen figuur.
Keuze is aan jou maar de twee wensen hierboven in je quote zijn absoluut tegenstrijdig.

DBC01 zei:

Succes!

Kerel dit kan natuurlijk niet. Schone massa aankomen, je bedoelt droog waarschijnlijk, met iig 2 top-vochtvasthouders als Oxy (waar je niks van over houdt) en Sust, zoniet Deca. Dit is een 'mama-mag-ik-pompen' kuurtje waar je zeer zeker uit zal komen als een opgeblazen figuur.
Keuze is aan jou maar de twee wensen hierboven in je quote zijn absoluut tegenstrijdig.

Jeetje, ik ben het zowaar voor 100% met DBC eens... :(

K*t hè. Maar dat krijg je: Ooit zal jij je vader ook gelijk geven ;)

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:

Succes!

Ja, duh, ik was al wel zover dat ik weet dat oxy een gigantische vochtvasthouder is. Daarom maar drie tot vier weken. Die sust in combo met A'dex moet volgens mij wel kunnen. Heb eerder sust gehad, zonder A'dex, en dat beviel prima, geen plofkop.

Maar je hebt gelijk; er zit een flinke tegenstelling in. Beetje dom van me.

Ik bedoelde met droog eigenlijk: weinig vet. Ik heb een slechte ervaring met mezelf de t*ring in vreten tijdens een kuur. Ik eet liever wat minder zodat er daarna weer minder vet vanaf hoeft. Dat vocht is idd ook klote, maar dat verdwijnt wel weer.

In ieder geval ga ik maar NA de winterwok beginnen om te voorkomen dat ik het mikpunt word van allerlei ongein en serieus ga lijden aan het Adoniscomplex :D

Thanks DBC ;)

Laatst bewerkt:
Big'r zei:
Houdt er wel rekening mee dat arimidex gyno niet voorkomt of behandelt?

Mijn ervaring met liquidex is dat het perfect werkt tegen gyno... Ik kreeg vanaf week 7 mini schijven waarna ik direct liquidex innam en naar 3 weken weer verdwenen was,...

Alleen werkt 't (helaas) niet tegen acne... Wat ik had gehoopt...

waarom oxy? doe eens gek en probeer t-bol net als ome eclipse, dat is me erg goed bevallen :D

verder gebruikte ik in de eerste instantie ook arimidex maar heb dat er toch maar uitgelaten, zonder enige complicaties.. geen vocht (iig verwaarloosbaar..), gyno of andere nare bijwerkingen.. dus misschien een idee om dat bij de hand te houden en niet direct te gaan gebruiken.. maar dat zal persoonlijk zijn

eventueel deca door EQ vervangen en verder ziet het er goed uit als je het mij vraagt

• Topic Starter Topic Starter
ECLIPSE zei:
waarom oxy? doe eens gek en probeer t-bol net als ome eclipse, dat is me erg goed bevallen :D

verder gebruikte ik in de eerste instantie ook arimidex maar heb dat er toch maar uitgelaten, zonder enige complicaties.. geen vocht (iig verwaarloosbaar..), gyno of andere nare bijwerkingen.. dus misschien een idee om dat bij de hand te houden en niet direct te gaan gebruiken.. maar dat zal persoonlijk zijn

eventueel deca door EQ vervangen en verder ziet het er goed uit als je het mij vraagt

Oxy is een souveniertje uit Turkije :D
Kon mezelf niet zo goed in bedwang houden in die apotheek. Misschien achteraf niet zo'n goede keus geweest. Maar ja, je weet hoe dat gaat als zo'n mooi doosje je tegemoet lacht :D

Nee ik weet niet hoe dat gaat :D

Al zijn Oxy-doosjes bedrukt met gouden letters, ik begin er niet an :D

Terug
Naar boven