MuscleMeat

Vragen mbt The Sane Cycle

Chief

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Dag threatbezoeker,

In het gedeelte over voeding in het artikel van The Sane Cycle staat dat tijden de kuur insuline-pieken moeten worden voorkomen door geen 'simpele' koolhydraten te eten. Betekend dit dat na de training géén dextrose moet worden genomen? En dat je geen fruit, e.d. koolhydraten moet eten tijdens je kuur?
Ook staat er dat je geen vetten nodig hebt omdat die door de AS al voldoende aanwezig zijn. Betekend dit dat je lijnzaadolie uit je menu moet schrappen? en vis? Ofwel alle vetten?

Mijn gevoel zegt van niet, maar ik kan het zo 123 niet onderbouwen. Jullie wel? Alvast bedankt!

Mvg,

Volgens mij hoort dit in de voedingssectie thuis.......
Mods?

What the ****.....

hmmmz, lekker dat ik daar nu achter kom. Nadat ik ermee gestopt ben. Ag, volgende keer perhaps beter.....

maar hoezo niet eigenlijk, wat is er fout aan?

post workout heb je gewoon snelle carbs nodig, dit is een uitzondering op de regel.

Ik ben geen expert maar ik denk niet dat dit tijdens kuren anders is.

In the sane cycle wordt het ook aangeraden na de training het gebruik van simpele suikers in te perken. Maar de sane cycle is gericht op mensen die droge kwaliteitsresultaten willen halen, recreatief, en gezond blijven ook met gebruik van AS.

Normaal voor bulken wil je koolhydraten hoog houden, vetten iets lager en uit schone bronnen. Dat is het meest effectieve. Maar de sane cycle gebruikt geen echte bulking methode. Ze houd je relatief droog, levert trager resultaten op, maar wel 100% kwaliteit.

• Topic Starter Topic Starter
Dus aangezien ik moeilijk aankom (ecto) kan ik gewoon lijnzaadolie en dextrose na training blijven gebruiken?

Zou ik zeker doen bro (geen lijnzaadolie na de training he ;) )

• Topic Starter Topic Starter
Nee, lijnzaadolie bij ontbijt 1 lepel en bij avondeten 1 lepel. Na trainen whey-shake met 75 gram dextrose (a gram per kg VVM, is dit niet veel?). Toch?

0.8 g / k VVM is ruim voldoende.

Big cat wat raad je dan aan na de training?

als je dan geen snelle carbs wilt na de training kun je een shake maken met havermout,whey,caseine.

Terug
Naar boven