AndroidHealthClinic

Vragen over 1e kuur

Little Daddy

Monstrous Giant
Waardering
711
Ik heb even advies nodig, na mijn cut wil ik een 1e kuur doen maar voordat ik het doe wil ik 100 procent weten of ik gezond ben en of er risico's zijn.
Wat kan ik aan mijn huisarts vragen dat hij me gaat controleren of ik wel degelijk gezond ben? (Heb al eerder aangegeven dat ik ga kuren).

Als 1e kuur wou ik dit doen
1/12 test E 500 mg maar ik twijfel of ik eerst met 250 moet beginnen en afhankelijk van de sides moet verhogen.
Nakuur nolvadex 20 mg ED, weet nog niet exact wanneer na de laatste inject en hoelang.

Heb al zonder te kuren wat gyno, kan ik het beste ook gelijk beginnen met nolva samen met de test? Wou nog even vermelden dat ik Letro voor de gyno heb genomen en na een halve tab kon ik 1 week niet lopen omdat mn linker voet was opgezwollen en lopen erg pijnlijk was dus ik weet niet hoe ik ga reageren met de kuur wat ik momenteel in gedachte had.

Alvast bedankt

Je kan beginnen met 250 Test e en 200/300mg Primo. Minder sides en minder kans op gyno.

Je kan je voorshands laten controleren, maar mits geen klachten voordien lijkt zulks mij niet nodig.

gr

500mg test is zat voor een eerste cycle, maar ik zou zeker niet tussendoor gaan verhogen qua dosering (kan sides opleveren ivm instabiele bloedwaarde). hou t lekker op 1 dosering, en knallen ;)
nolva kan je inderdaad achter hand houden, maar ik zou niks preventief nemen.

Terug
Naar boven