MuscleMeat

vragen over hcg tijdens een lange kuur??

jvt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
95kg
Vetpercentage
8%
Beste bb"ers

ik ben hier niet nieuw maar heb een nieuw account aangemaakt want ben er een paar jaar niet meer geweest..

ik ben zit nu midden in mijn kuur test e met boldenone, week 10..

nu ben ik een week geleden gestart met winstrol tabs 40mg/per dag

maar nu kreeg ik afgelopen dinsdag last van me ballen en ben ik voor het eerst afgelopen zaterdag begonnen met hcg 750 iu gezet..

nu de vraag hoeveel kan ik het beste zetten en hoevaak per week en tot het einde van de kuur? of kan ik miss toch beter nolva 20mg dag pakken?

ik vraag jullie om raad (niet om kritiek), heb nog nooit hcg gebruikt omdat ik normaal alleen nakuur met nolva en/of clomide

alvast bedankt,

pak ff max 2x250iu pw. Niet meer,response wordt drastisch minder

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt, ik merk nu wel dat ik al iets minder last heb maar het is nog niet helemaal over, hoelang duurt het ongeveer voordat je ballen weer groter worden zeg mar?

en hoe denken jullie over proviron ipv pregnyl tijdens de kuur?

hoelang duurt het voor pregnyl echt begint te werken??

oke bedankt, ik merk nu wel dat ik al iets minder last heb maar het is nog niet helemaal over, hoelang duurt het ongeveer voordat je ballen weer groter worden zeg mar?

en hoe denken jullie over proviron ipv pregnyl tijdens de kuur?

proviron en pregnyl kan je niet onder 1 kam scheren, worden beide ingezet om verschillende redenen.

last van de ballen betekent krimpen van de ballen ! Om eerlijk te zijn hoort het er gewoon bij ! Waarom ? omdat je eigen test aanmaak sterk word verminderd ! en de ingespoten test overneemt !

Waarschijnlijk komt het door de winstrol die je slikt dat je plots zo last van je ballen krijgt omdat winstrol je oestrogeen sterk verminderd !

HCG is een middel wat het krimpen tegen gaat ! Maar eigenlijk is het uitstel van executie !

proviron had je eerder moeten slikken ! die zorgt ervoor dat de meer vrije test vrij komt in je lichaam ! en daarbij heeft proviron ook nog bijwerking wat betraft je gemoed toestand ! ik had vaak last van agressieve buien of dat ik me sip voelde .. maar goed

succes

last van de ballen betekent krimpen van de ballen ! Om eerlijk te zijn hoort het er gewoon bij ! Waarom ? omdat je eigen test aanmaak sterk word verminderd ! en de ingespoten test overneemt !

Waarschijnlijk komt het door de winstrol die je slikt dat je plots zo last van je ballen krijgt omdat winstrol je oestrogeen sterk verminderd !

HCG is een middel wat het krimpen tegen gaat ! Maar eigenlijk is het uitstel van executie !

proviron had je eerder moeten slikken ! die zorgt ervoor dat de meer vrije test vrij komt in je lichaam ! en daarbij heeft proviron ook nog bijwerking wat betraft je gemoed toestand ! ik had vaak last van agressieve buien of dat ik me sip voelde .. maar goed

succes

klok vs klepel

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 21:30 ----------

hoelang duurt het voor pregnyl echt begint te werken??

pregnyl werkt direkt,mimict LH
Proviron heeft niets met LH of FSH te maken,maar met SHGB

Bodycount :roflol:

zoals ik al zei ik vroeg om raad en niet om kritiek..

ik ben zelf van mening dat je niet teveel moet pakken als het niet nodig is, zoals proviron dus dat had ik niet veel eerder moeten doen..

en dat me ballen krimpen is normaal dat snap ik, ik train al 8 jaar en kuur ook al wat jaartjes dus ben niet onervaren, heb alleen verder nog nooit last gehad " lichte pijn"

dus daarom ben ik me gaan verdiepen in pregnyl maar aangezien de meningen zwaar verdeeld zijn wou ik hier wat info winnen.
uitstel van executie is logisch maar als dat het verder krimpen tegengaat is het degelijk wel goed want pijn hoort er niet bij.

ik weet dat proviron heel iets anders is, maar ik hoor dat het ook gebruikt word voor vrouwelijk hormonen tegen tegaan zoals vocht vast houden, gyno enzo

maar goed bedankt voor de info

proviron is geen anti A das een fabeltje omdat de bijwerking zeer licht anti oestrogeen kan werken,verder daar zeker niet voor bedoelt.
Is een middel om impotentie te verhelpen,als het een anti oestrogeen zou zijn,zou dat erg tegenstrijdig zijn,omdat oestrogeen voor je libido zorgt.....,dus anti oestrogeen is anti erectie.

Weer 1 die provi neemt voor vocht :cool:

Weer 1 die provi neemt voor vocht :cool:

Ach mac op gegeven moment work er ook schijtziek van. Maar ja geen mod die ff een sticky oid maakt. Rood kaartje hier rood kaartje daar, maar constructief ho maar.
En maar blaten over die wiki .... Die is zgn heilig, maar helaas een copypaste

heb toch navraag gedaan bij enkele bodybuilders, en ze zeggen allemaal dat proviron wel degelijk helpt.. proviron werkt op 4 manieren.. en vocht blokken doet het zeker want daar pakte ik het jaren geleden voor.. als je een dikke vochtkop krijgt pak maar proviron en binnen een week zie je verschil!!

Terug
Naar boven