Fitness Seller

Vriendin nodigt ex uit op haar bday...

hbo is voor mij ook niet de definitie van slim, eerder iets bovengemiddeld

SDC10045.jpg

Welterusten mensen :p

Net op tijd ik ga net naar bed!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prima, dat is inderdaad waar, maar het zegt genoeg voor hier denk je niet.. ik kan hier toch niet meer laten zien dat ik slim ben, de stempel van dom meisje heb ik toch al, aangezien ik vrolijk de discussie aanga met iedereen :rolleyes:

heeft helemaal niets met slimheid te maken. Er zijn meer mensen die hoger onderwijs qua niveau aankunnen dan je denkt maar toch niet halen of nooit eens aan beginnen. Laat ik het zo zeggen ik heb meer domme ezels gezien die met veel inzet hbo hebben gehaald dan echt slimme mensen. Die gewoon gewoon geen zak ervoor uitvoerder en daardoor zakten.

Laatst bewerkt:
Dat is wel kortzichtig, ik denk wel dat de mannen van DBB een pic verdienen waarin dit bewezen wordt:rolleyes:.

Dan moet ik je helaas teleurstellen. de mensen die hier vandaag leuke opmerkingen geplaatst hebben noem ik niet bepaald mannen, maar jongens. dus sorry.. :D

heeft helemaal niets met slimheid te maken. Er zijn meer mensen die hoger onderwijs qua niveau aankunnen dan je denkt maar toch niet halen of nooit eens aan beginnen. Laat ik het zo zeggen ik heb meer domme ezels gezien die met veel inzet hbo hebben gehaald dan echt slimme mensen die gewoon geen zak ervoor uitvoerder en daardoor zakten.

ja dat klopt , en ik doe er amper wat voor dus ben ik slim he :p

heeft helemaal niets met slimheid te maken. Er zijn meer mensen die hoger onderwijs qua niveau aankunnen dan je denkt maar toch niet halen of nooit eens aan beginnen. Laat ik het zo zeggen ik heb meer domme ezels gezien die met veel inzet hbo hebben gehaald dan echt slimme mensen. Die gewoon gewoon geen zak ervoor uitvoerder en daardoor zakten.

Ik ben typisch een gevalletje van die 2e groep :)

Terug
Naar boven