melanie2909
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 18%
hoef ik ook niet, mijn schatje weet het.. de rest doet er niet toe

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom lach je iedereen uit die geen unief doet

Ik hou van volle vrouwen, niet van gespierde spijkers.

hbo is voor mij ook niet de definitie van slim, eerder iets bovengemiddeld

hoef ik ook niet, mijn schatje weet het.. de rest doet er niet toe![]()
hoef ik ook niet, mijn schatje weet het.. de rest doet er niet toe![]()
.hbo is voor mij ook niet de definitie van slim, eerder iets bovengemiddeld
Dat is wel kortzichtig, ik denk wel dat de mannen van DBB een pic verdienen waarin dit bewezen wordt.

heeft helemaal niets met slimheid te maken. Er zijn meer mensen die hoger onderwijs qua niveau aankunnen dan je denkt maar toch niet halen of nooit eens aan beginnen. Laat ik het zo zeggen ik heb meer domme ezels gezien die met veel inzet hbo hebben gehaald dan echt slimme mensen die gewoon geen zak ervoor uitvoerder en daardoor zakten.

Dat is wel kortzichtig, ik denk wel dat de mannen van DBB een pic verdienen waarin dit bewezen wordt.
Geen idee, maar gewoon niet doen.
We zitten hier op een zeer sociaal forum, we moeten hier uit kunnen komen.

Dan moet ik je helaas teleurstellen. de mensen die hier vandaag leuke opmerkingen geplaatst hebben noem ik niet bepaald mannen, maar jongens. dus sorry..![]()

nee want me vriend heeft me naast zich liggen vannacht![]()
heeft helemaal niets met slimheid te maken. Er zijn meer mensen die hoger onderwijs qua niveau aankunnen dan je denkt maar toch niet halen of nooit eens aan beginnen. Laat ik het zo zeggen ik heb meer domme ezels gezien die met veel inzet hbo hebben gehaald dan echt slimme mensen. Die gewoon gewoon geen zak ervoor uitvoerder en daardoor zakten.