Fitness Seller

Vriendje met 100 tanden

Bezoekers in dit topic

kearress

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2008
Berichten
1.744
Waardering
100
http://www.youtube.com/watch?v=x8xlb-yo_sU&feature=player_embedded#

SAN JOSÉ - Chito is een visser uit Costa Rica, Pocho is een vijf meter lange krokodil. En beide zijn dikke vrienden.

Twintig jaar geleden vond de Costa-Ricaanse visser Chito een krokodil aan de oevers van de rivier Parismina. Het reptiel was zwaar gewond aan zijn linker oog en bijna dood.

Chito bracht de krokodil naar huis en verzorgde maandenlang z'n wonden, totdat Pocho - zo noemde Chito z'n vondst - weer helemaal hersteld was. De visser bracht zelfs de nachten aan de zij van Pocho door.

Toen Chito het genezen reptiel weer vrij liet in de rivier, kwam Pocho gewoon weer naar de oever en volgde de visser naar huis - de krokdil was vrijwillig een huisdier geworden.

Jarenlang speelde de visser daarna met de 444 kilo zware, vijf meter lange kolos en oefende met z'n koudbloedige vriend verschillende kunstjes. Sinds vier jaar treden Chito en Pocho geregeld op in de jungle van Costa Rica.
 
Hebben ze al coïtus gehad?
 
Leuke beesjes
 
Sinds mn beste vriend een krokodil is maak ik de gains van mn leven
 
tot de krokodil geen eten meer krijgt en honger heeft
 
erg tof, maar het is en blijft een wild beest, en de kans bestaat altijd dat het een keer fout gaat.

heb wel altijd bewondering voor mensen die zo met dieren om kunnen gaan. zoals bv ook die mensen die tussen de leeuwen/apen/beren/wolven/etc leven en daar 1 mee zijn.
volgens mij weet je zelf dan ook dat er altijd een kans bestaat dat je door die beesten om het leven komt, en kan begrijpen dat je dat dan eigenlijk helemaal niet eens zo erg vind.
 
Heb ik ook een keer geprobeerd moet nu door het leven met 1 been
 
aanschouw human corocoo
Here__s_croco____by_HronawmonsTamer.jpg
 
Dus dat klotebeest leeft gewoon nog. Ik heb die rotkrokodil een jaar of 20 geleden z'n linker oog dichtgeslagen en daarna buiten de kroeg flink te grazen genomen omdat ie praatjes had! Ik dacht dat ik em gefinished had....
 
Dus dat klotebeest leeft gewoon nog. Ik heb die rotkrokodil een jaar of 20 geleden z'n linker oog dichtgeslagen en daarna buiten de kroeg flink te grazen genomen omdat ie praatjes had! Ik dacht dat ik em gefinished had....

u just failed man, u mad?
 
Back
Naar boven