Fitness Seller

Vrouw blijkt 128 jaar oud te zijn.

Dat soort 'oudste mensen' worden constant gevonden maar de leeftijd is nooit in lijn met de officieel langst levende personen ooit. 122 jaar en 120 jaar zijn gewoon een te groot gat naar 128 jaar.

Damn:eek:, altijd wel tricky om te zeggen in dit soort landen, maar 128 wat een leeftijd..
Zou ik dan nog steeds kunnen squate ? :D

Alsof er meer dan 100 jaar terug in Oezbekistan een fatsoenlijke burgelijk stand was. Inkt was daar toen nog niet eens bekend.

• Topic Starter Topic Starter
Alsof er meer dan 100 jaar terug in Oezbekistan een fatsoenlijke burgelijk stand was. Het inkt was daar toen nog niet eens bekend.

Dat is natuurlijk zo, maar de BBC is een zeer gedegen nieuwszender en zendt niet zomaar vermoedens uit zoals een SBS6 of soortgelijk.
Er zit dus wel een degelijke kans in dat het zou kunnen kloppen al heb je natuurlijk geen 100% zekerheid.

BBC News heeft vaak berichten die niet helemaal serieus genomen hoeven te worden. Lichtvoetig nieuws gebruiken bijna alle Europese zenders wel.

De lijn van 110 naar 122 (Jeanne Calment) is vrij geleidelijk. Een stap naar 128 is ongeloofwaardig. Jeanne Calment staat als oudste ooit al vrij hoog boven de eerst volgende geverifieerde oudste, deze vrouw komt er nog eens 6 jaar boven.

Is idd te kort op elkaar. In 2060 zal het wel heel anders zijn.

Ik geloof er niet veel van....maar goed,wie ben ik.

volgens de bijbel kan de mens niet ouder dan 120 worden. dus het is niet waar!!!

Dat soort 'oudste mensen' worden constant gevonden maar de leeftijd is nooit in lijn met de officieel langst levende personen ooit. 122 jaar en 120 jaar zijn gewoon een te groot gat naar 128 jaar.

Lijkt me inderdaad sterk, zeker omdat het in zo'n land is. Maar het zou theoretisch natuurlijk kunnen, er zijn immers in allerlei opzichten freaks of nature die 10% of meer afwijken van gevestigde records in een bepaald opzicht.

1880, damn, dan was ze 34 toen de WOI begon, en 60, een oude vrouw, toen de tweede wereldoorlog begon. Ik vind dat soort dingen altijd wel fascinerend hoor. Waarschijnlijk worden mensen de komende decennia alleen maar ouder. De levensstandaarden zijn er natuurlijk drastisch op vooruitgegaan. En de medische wetenschap ook. Misschien duiken er over een paar decennia mensen op van tegen de 140, 150. Jammer dat die mensen meestal zo seniel als de t*ring zijn, en het zelf allemaal niet meer zo beseffen.

http://www.msnbc.msn.com/id/7090143/

Maria Olivia da Silva, who recently celebrated her 125th birthday, “is definitely the oldest living woman in Brazil and possibly in the entire world,” said Iolete Cadari, administrative director of RankBrasil, this country’s equivalent to the Guinness World Records.

Paar jaar terug en ze schijnt nog te leven. Maar net zulke 'bollocks' als die Oezbeekse.

Bij de mannen staan er 2 mannen in de top 10 die nog gevochten hebben in WO1, dat zijn de echte kerels. Harry Patch en Henry Allingham.

Gewoon doormiddenzagen en dan de ringen tellen. Dan heb je tenminste zekerheid!

De moeder van Borat

Zou zij haar pruim nog vochtig krijgen?? Zou me sterk verbazen...

Terug
Naar boven