XXL Nutrition

Vrouw verbergt lijk moeder in kelder

christG

Freaky Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m83
Massa
85kg

LUIK - In Oupeye in de provincie Luik is een vrouw opgepakt voor lijkverberging. De vrouw verzweeg de dood van haar moeder gedurende een maand, het lijk verborg ze in de kelder. Zo wou ze het pensioen van de overledene blijven opstrijken.

De vrouw is ter beschikking gesteld van het parket van Luik. Ze is in verdenking gesteld van oplichting maar blijft voorlopig op vrije voeten.

Omdat de vrouw het overlijden niet aangaf, kon ze de hand leggen op het laatste maandelijkse pensioen. De verdachte gaf tijdens haar verhoor aan dat ze de dood van haar moeder verzweeg omdat het OCMW haar niet wou helpen.

De politie van Basse-Meuse ontdekte het lijk in de kelder van de vrouw op aangeven van de buren van de moeder. Die vonden het verdacht dat ze de vrouw niet meer tegenkwamen.

mcu (belga)

En ik wil hier niks horen over 'die Belgen toch'. Opmerkingen over walen zijn dan wel weer welkom :D

Alles draait om geld he..
Dan gebeuren er dus ook dit soort dingen.

het word steeds gekker en gekker :(

LUIK - In Oupeye in de provincie Luik is een vrouw opgepakt voor lijkverberging. De vrouw verzweeg de dood van haar moeder gedurende een maand, het lijk verborg ze in de kelder. Zo wou ze het pensioen van de overledene blijven opstrijken.

De vrouw is ter beschikking gesteld van het parket van Luik. Ze is in verdenking gesteld van oplichting maar blijft voorlopig op vrije voeten.

Omdat de vrouw het overlijden niet aangaf, kon ze de hand leggen op het laatste maandelijkse pensioen. De verdachte gaf tijdens haar verhoor aan dat ze de dood van haar moeder verzweeg omdat het OCMW haar niet wou helpen.

De politie van Basse-Meuse ontdekte het lijk in de kelder van de vrouw op aangeven van de buren van de moeder. Die vonden het verdacht dat ze de vrouw niet meer tegenkwamen.

mcu (belga)

En ik wil hier niks horen over 'die Belgen toch'. Opmerkingen over walen zijn dan wel weer welkom :D

Ik ook niet , discrimineren doen we hier niet.Daar hou ik niet van.Wel sick zeg.......je eigen kinderen zijn niet meer te vertrouwen.

die belgen toch :no:

wel vaak die belgen weer inderdaad

Ze had haar ook nog op kunnen eten. had ook weer geld voor voedsel bespaard dan.

Is waarschijnlijk een Nederlandse vrouw die maar in de Walen is gaan wonen
It's all about the money

typerend voor een Waal, geld opstrijken op het lijk van je moeder... erg !

K*t Belgen ook.

ja belgen zijn nu eenmaal zo :p

je moet MHR zijn kelder eens zien.... :p

echt he ! steekt vol met schoonmoeders enzo ...

Terug
Naar boven