MuscleMeat

Vrouw zet achtervolging in op tasjesrovers

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
De trend is gezet! :D :thumbs: Laat jezelf niet bedonderen!

AMSTERDAM - Een 55-jarige vrouw uit het Drentse Borger heeft zondagavond een achtervolging ingezet met haar auto op twee mannen op een scooter die haar van haar handtas beroofden, zo meldt het Reformatorisch Dagblad dinsdag.

De vrouw stond te wachten voor een stoplicht in De Meern toen een van de twee verdachte haar autoruit insloeg en haar tas pakte. Een aantal automobilsten zagen het gebeuren en een van hen stapte bij de vrouw in de auto en samen reden ze de twee dieven achterna.

Op een parkeerplaats gingen de scooterrijders onderuit. Ze vluchtten te voet verder, maar lieten de handtas van de vrouw achter. De daders zijn spoorloos.

Geweldig!!

Zouden het Marokkanen zijn geweest? :p :cool:

Anywayz:

als justitie ze niet hard genoeg aanpakt, lang leve het eigen rechter spelen!

Het is ook zo ontzettend logisch dat mensen eigen rechter gaan spelen. Dat begrijpt 90% van de Nederlandse bevolking. De overige 10% zit in de politiek en zijn met hele andere dingen bezig.
Hun bureaustoel warm houden ofzo. :rolleyes:

Als je continu hoort over al die wandaden zonder dat je ook maar iets hoort over zware straffen dan gaat er op een gegeven moment toch en knop om.

Ik vind dit een fantastische nieuwe trend joh!! :D Normaal ben ik niet zo'n meeloper.......

Hehe, lachen!

Die vrouw is wel een kouwe tante, want als je een autoruit inslaat geeft dat een behoorlijke klap en heel veel glas. De meeste mensen hadden zich eerst 10 seconden lang afgevraagd wat ze overkwam ipv direct de achtervolging in te zetten. :D

DBC01 zei:
Op een parkeerplaats gingen de scooterrijders onderuit. Ze vluchtten te voet verder, maar lieten de handtas van de vrouw achter. De daders zijn spoorloos.
Mooi.. hebben ze die gestolen scooters ook meteen terug :rolleyes:
Vind het op zich geen slechte evolutie dat zelf ondernemen, zolang men de wet respecteerd...

Want als je op politie moet wachten (tenzij je fout geparkeerd staat natuurlijk)

HAHA :cool: kijk dat is nu weer eens een knap staaltje kordaat optreden,

maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr even hypothetisch: wat nu als 1 van die jongens nu dood was gegaan na die val van die scooter................................. ;)

Mooi dat ze hun scooter kwijt zijn, jammer dat ze niet zijn opgepakt.

Ja ja lachen jullie maar, ik moet nu elke dag op de mn gestolen fiets naar school :( arme scootertje, kun je dan als arme dief niks meer doen in dit land :P

Goed bezig! De tijd is rijp voor zulke acties1

-jeffrey- zei:
Ja ja lachen jullie maar, ik moet nu elke dag op de mn gestolen fiets naar school :( arme scootertje, kun je dan als arme dief niks meer doen in dit land :P

Misschien kun je je scooter declareren ? (zie thread over pistool en bankoverval)

Zo kreeg een 46-jarige man uit Roermond deze week van de rechtbank een vergoeding van 2000 euro voor het pistool dat hij had gebruikt om een bank in het Brabantse Chaam te overvallen. De verdachte werd veroordeeld tot een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van vier jaar. Ook moet hij de buit van 6600 euro terugbetalen, maar de kosten voor de aanschaf van het wapen worden van dit bedrag afgetrokken. De man had tijdens de rechtszitting verklaard dat hij het pistool destijds voor ruim tweeduizend euro op de kop had getikt.

Dus als ik dit goed begrijp dan betekent het dat je rijk kunt worden als je gepakt word.

Stel je steelt een tasje dan is je buit misschien 100 euro.

Maar ga je op je bek met je scooter van 2000 euro kun je die dus declareren. Waarna je er de gestolen 100 euro van afhaald en dus met 1900 euro op zak de rechtbank uitloopt. Ik denk dat ik mn werk maar af bel deze week :nut: wat een vreselijk ZIEK land is het toch.

Leviathan zei:
Geweldig!!

Zouden het Marokkanen zijn geweest? :p :cool:

Anywayz:

als justitie ze niet hard genoeg aanpakt, lang leve het eigen rechter spelen!

Ja dat is het eerste waar jij aan denkt....misschien hoop je het wel.
Want hoop doet leven h'e ;)

maniac zei:
Het is ook zo ontzettend logisch dat mensen eigen rechter gaan spelen. Dat begrijpt 90% van de Nederlandse bevolking. De overige 10% zit in de politiek en zijn met hele andere dingen bezig.
Hun bureaustoel warm houden ofzo. :rolleyes:

Als je continu hoort over al die wandaden zonder dat je ook maar iets hoort over zware straffen dan gaat er op een gegeven moment toch en knop om.

Ik vind dit een fantastische nieuwe trend joh!! :D Normaal ben ik niet zo'n meeloper.......

Nee ik ben ook totaal geen meeloper,.. maar als ik mij in die vrouw verplaats dan ga ik er ook achteraan. :D

En dan maar hopen op geen ongeluk.

Big_T zei:
Mooi.. hebben ze die gestolen scooters ook meteen terug :rolleyes:
Vind het op zich geen slechte evolutie dat zelf ondernemen, zolang men de wet respecteerd...

Want als je op politie moet wachten (tenzij je fout geparkeerd staat natuurlijk)

hahahahahah,..maar daar zouden we niet van uit mogen gaan.
Het kan maar het hoeft niet.
In iedergeval zijn ze hem kwijt.... :D

Terug
Naar boven