Fitness Seller

Vrouwelijke collega's ranken

Situation

Competitive Bodybuilder
Waardering
145
BUITENLAND
Accountants klasseren vrouwelijke collega's
DUBLIN - PricewaterhouseCoopers, één van de grootste accountantsbedrijven ter wereld, is een groot onderzoek gestart nadat bleek dat mannelijke werknemers, via bedrijfsmail, hun vrouwelijke collega's rangschikten op hun uiterlijk.

De persoonlijke top vier vrouwelijke werknemers van een PwC-werknemer.
De emails zijn verstuurd tussen zeventien mannelijke werknemers van PwC’s kantoor in Dublin, Ierland. Als bijlage werden de foto’s van de vrouwen toegevoegd, onder wie dertien stagiaires en nieuwe collega’s.

Uitgelekt

De mannen gaven in de mails hun persoonlijke top-tien aan, gebaseerd op het uiterlijk van de vrouwen. De mails lekten echter snel uit en belandden uiteindelijk op het internet. De bron van het eerste emailtje is teruggevonden, meent een woordvoerder van het bedrijf.

Waarheid

“We nemen dit ongeval heel er serieus en we zijn een groot onderzoek gestart”, aldus de woordvoerder van PwC in Dublin. “We zullen alle benodigde stappen ondernemen om de waarheid achter deze mails aan het licht te brengen.”

In gesprek met de Ierse krant Independant blijkt dat de mannen verantwoordelijk voor de berichten nog niet aangesproken zijn.

[Link niet meer beschikbaar]

Hier de vrouwen. Zitten wel wat lekkere tussen, jullie mogen ook foto's van lekkere vrouwelijke collega's posten

Blondjes!

n:ANd9GcQyJ0goffTDMwXEEBIz7sT_xjfuInwOJQQLRNqA8OoF1nO4HBE&t=1&usg=__9PZVCMHx28dFzXLTVo8oAcXYwFc=.jpg

dit zijn er alvast 4

Zijn vrijwel allemaal te doen. Lastig kiezen.

Op mijn werk gebeurd dit ook en de dames vinden het nog leuk ook...zeikerds

ooeeh erg als iemand je ranked.

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Zou me niks verbazen als dat bij veeel meer bedrijven gebeurt.

Hier valt het wel mee, ligt aan mn mood.

Zou me niks verbazen als dat bij veeel meer bedrijven gebeurt.

Tuurlijk.. Wij gebruiken alleen geen mail hehe. En het gaat over en weer.. Kan me alleen wel voorstellen dat het een beetje gevoelig is als het op internet komt met je foto.

Ik werk bij defensie, infanterie.
Wil je pics van onze dames? :D:D

NR 3,4,5,6 winnen!!

Is dit strafbaar dan? lolz

nee, maar bij een goed bedrijf zal zo'n actie je carriere niet ten goede komen. :D

en terecht. prima dat dat in de wandelgangen gebeurt maar als dat over de mail verstuurd wordt, dan zal ik als werkgever ook ingrijpen.

Voted one of the Best Workplaces in Ireland for 8 years running.

Ik heb niet zoveel vrouwelijke collega's en helemaal geen lekkere:(

Is op zich geen crime toch?? Als ze er niet over mailen praten ze er wel over!:rolleyes:

Ik als accountant in spé wil ook voor pwc gaan werken volgend jaar (als ze me aannemen), haha...eens checke of ze in nederland ook aan ranken doen!:p

Wat moet je er anders mee op het werk? Ik bedoel, het echte werk kun je toch altijd nog beter aan mannen over laten. Laat ze fijn betaald krijgen om daar het moraal voor de mannen wat op te schroeven :)

Terug
Naar boven