MuscleMeat

Vrouwelijke collega's ranken

nee, maar bij een goed bedrijf zal zo'n actie je carriere niet ten goede komen. :D

en terecht. prima dat dat in de wandelgangen gebeurt maar als dat over de mail verstuurd wordt, dan zal ik als werkgever ook ingrijpen.

Hypocriet, ik zal als werkgever doen of mn neus bloed. Gaat nergens over.

Doen vrouwen onderling net zo hard, alleen hebben wij kerels altijd de neiging om stoffelijke bouwtekeningen los te laten op hetgeen waar ons brein mee is gevuld. Chicks onthouden dat soort informatie van elkaar stukken beter.

Precies, is een heel natuurlijk process waar iedereen zich schuldig aan maakt.
Het continue zoeken naar goede genen om je mee voort te planten.
Vrouwen net zo goed als mannen.

Bedoelen ze nou bij het promoveren of gewoon voor de lol? Als het gewoon voor de lol is, big deal! Laat de vrouwen hetzelfde doen met de mannen en stop met zeuren.

Ik werk bij defensie, infanterie.
Wil je pics van onze dames? :D:D

Me vriendin stuurde gisteren een foto naar me waar ze op stond in tenue van de Kmar in opleiding... ik moest me een partij inzoomen en maakte nog de gruwelijke fout om te zeggen dat ze er niet op stond:eek:

Dus laat die foto's van je maar zitten:p

...............

Laatst bewerkt:
Zeg maar dag tegen je carrière ;) .

Je doet dag in, dag uit exact hetzelfde bij iedereen die je ziet.
No biggie dus

Je doet dag in, dag uit exact hetzelfde bij iedereen die je ziet.
No biggie dus

Voor dat soort bedrijven dus wel. Je moet niet raar opkijken als je naar huis wordt gestuurd omdat je een "baard" van een dag hebt laten staan of dat je commentaar krijgt waarom je de banaan niet met mes en vork eet.

Op mijn werk is het één grote modeshow, natuurlijk willen de meiden dat je erover oordeelt.

Dit soort shit gebeurt overal alleen kan PWC natuurlijk niet achterover leunen als zoiets naar buiten komt als mega-bedrijf

PwC is een van de big 4 accounting, lijkt me niet dat ze hier op zitten te wachten, gezien de prestige die het wereldwijd geniet.

Doe mij die Julie Anne Deignan maar.

ach.. is toch normaal..
alsof vrouwen dat andersom ook niet doen...

Echt weer typisch iets voor zon vieze moraalridder om hier iets van te zeggen.
Als die lui toch gewoon goed hun werk doen, niks aan het handje zou ik zeggen!

Terug
Naar boven