Fitness Seller

Vrouwen eisen vergoeding opvoeding kind

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
AMSTERDAM - Tien vrouwen eisen maandag voor de rechter in Den Bosch dat de opvoeding van hun kinderen volledig wordt vergoed. Dat meldt het AD. Ze raakten ondanks een nieuwe vorm van anticonceptie toch zwanger.

Het gaat om het middel Implanon. Bij de vrouw wordt onder de huid een staafje ingebracht. Dat scheidt een stof af die moet voorkomen dat de vrouw zwanger raakt.

De vrouwen dagen geneesmiddelenfabrikant Organon voor de rechter en de huisartsen die Implanon voorschreven. De rechter moet uitmaken wie de vergoeding moet betalen: Organon, de huisartsen of samen, zegt de advocaat van de vrouwen, M. de Witte.

In totaal stappen vijftien vrouwen naar de rechter. Tien van hen kregen een baby, vier hadden een abortus en een kreeg een miskraam. Alle vrouwen eisen smartengeld. De tien vrouwen die moeder werden, eisen daarnaast volledige vergoeding van de opvoeding.

Er is veel te doen over het middel Implanon.
Ik ken ook iemand die er eentje in d'r triceps heeft laten zetten.

Iemand nog leuke verhalen over?

Zolang er niet wordt gezegd dat het 100% zekerheid biedt kunnen ze er niets op verhalen lijkt mij. Hetzelfde als wanneer een meisje toch zwanger raakt ondanks gebruik van de pil.

Sowieso... Volledige vergoeding van de opvoeding.. Jantje wil een Xbox, jantje wil een dikke 5.1 set... Ik vraag me af tot hoe ver zoiets gaat.

als dit lukt, dan vraag ik ook een vergoeding omdat ik nog meer tyfusjong op straat zie rondlopen. Daar krijg IK iets van.

Maar zoals Benchmarc al zegt: nergens is gegarandeerd dat het feilloos is. Het is gewoon hetzelfde als de pil, maar dan makkelijker. Ik probeer mn vriendin ook al zover te krijgen, want die vergeet de pil telkens. :)

Kunnen die h**ren trouwens geen abortus laten plegen zoals elk weldenkend mens?

• Topic Starter Topic Starter
Die 'horen' zij gewoon jonge vrouwen van 18-25 of ouder. Met of zonder gezin.

Een stuk eigen verantwoording zouden deze mensen weleens mogen leren. Niet zoals in Amerika alles afschuiven op de fabrikant. Gebruik gewoon een goed voorbehoedsmiddel en ga niet meteen duiken op de laatste trends.

Als vergoeding wordt toegewezen gaat het om de basisbehoeften benc.

dj_phreak zei:
als dit lukt, dan vraag ik ook een vergoeding omdat ik nog meer tyfusjong op straat zie rondlopen. Daar krijg IK iets van.

Maar zoals Benchmarc al zegt: nergens is gegarandeerd dat het feilloos is. Het is gewoon hetzelfde als de pil, maar dan makkelijker. Ik probeer mn vriendin ook al zover te krijgen, want die vergeet de pil telkens. :)

Kunnen die h**ren trouwens geen abortus laten plegen zoals elk weldenkend mens?

Idd, die "h**ren" kunnen gratis abortus laten plegen :o

Maarnee, dan maar naar de linkse rechter stappen die vervolgens met liefde de commerciële westerse bedrijven uit zal buiten.

En hoe zullen die kinderen zich later wel niet voelen. Als je weet dat je totaal niet gewenst bent. Want je "moeder" wil haar geld niet aan je uitgeven.
Worden vast allemaal probleemkinderen :rolleyes:

idd, is wel lekker ziek ja, ongewenste kindertjes.

maar denk dat die vrouwen het gaan verliezen hoor. in amerika zou zoiets wel kunnen, daar krijg je overal smartengeld voor.

Jaja, "gewoon" even abortus plegen. Alsof dat zo een makkelijke keuze is. Ik geef toe dat er een klein aantal vrouwen is dat hier geen problemen mee heeft, maar voor de meeste vrouwen (en natuurlijk de bijhorende mannen) is dat een afschuwelijke, moeilijk te nemen beslissing.

Maar goed, met die vrouwen ben ik het ook niet eens, omdat zoals eerder gemeld, geen voorbehoedsmiddel 100% zekerheid biedt. Daarnaast neem ik aan dat ze ook gewelding veel plezier aan hun kinderen beleven, ook al zijn ze ongewenst.

eigen verantwoording is er tegenwoordig ook al niet meer bij, jammer.

hadden ze beter na moeten denken, ze weten dat ze het risico lopen, moeten ze niet gaan janken dat ze het nu ineens niet kunnen betalen:cool:

Anal coïtus prevents it all :D

als die vrouwen, net zoals bij de andere anti-conceptie middelen, te horen kregen dat dat product niet 100% waterdicht is dan hebben ze geen poot om op te staan.

Terug
Naar boven