MuscleMeat

Vrouwen kiezen perfecte zoener

Users who are viewing this thread

Jonko

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2006
Dat schijnt weer voor iedereen anders te zijn he ;) op ieder potje past een dekseltje zeggen ze toch? :) dus :cool:

niet boos zijn ;)

pas je een beetje aan aan het forum wil je...

NiEt HaTuHh zeggen we hier dan ;) [evt. gevolgt door een van de volgende: BoX MatTie!, BoN BoxX!, *OnE LuV*, HiHiHi!!!1, BraDa!]

Dagmar

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
5 sep 2007
Lengte
1m65
Massa
68kg
pas je een beetje aan aan het forum wil je...

NiEt HaTuHh zeggen we hier dan ;) [evt. gevolgt door een van de volgende: BoX MatTie!, BoN BoxX!, *OnE LuV*, HiHiHi!!!1, BraDa!]

oke sorry :p

NiEt HaTuHh, *OnE LuV* :cool:

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Oh Lord... Jonko heeft een nieuw slachtoffer gevonden... :rolleyes:

Dagmar

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
5 sep 2007
Lengte
1m65
Massa
68kg
stuk meer in me log nog ;) en nu pics van jou nog :D

Ben ik nou zo a-technisch dat ik geen enkele foto daar kan vinden of...(en zijn teveel pagina's in die log om allemaal te bekijken met mijn trage internet dat ik hier heb momenteel...:( )

kan ik hier een map met foto's ofzo maken? in mijn profiel? :P

Anoniem23518

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2007
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Flauw zeg.:mad:
De belangrijkste vraag die men moet stellen naar aanleiding van dit onderzoek is dan natuurlijk: Wat maakt een goede zoener?

Dat schijnt weer voor iedereen anders te zijn he ;) op ieder potje past een dekseltje zeggen ze toch? :) dus :cool:

niet boos zijn ;)

Okke3h s1StaH, KuSsJesSsSz

Jonko

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2006
Ben ik nou zo a-technisch dat ik geen enkele foto daar kan vinden of...(en zijn teveel pagina's in die log om allemaal te bekijken met mijn trage internet dat ik hier heb momenteel...:( )

kan ik hier een map met foto's ofzo maken? in mijn profiel? :P

ja, iedereen heeft een eigen gallery [staat in mijn post, links onderaan, naast de karmabutton]

je foto's mag je ook naar mij doorsturen hoor :) mocht je pose fotos hebben wil ik ze nog uploaden voor je ook voor je eigen foto topic ^^

Dagmar

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
5 sep 2007
Lengte
1m65
Massa
68kg
ja, iedereen heeft een eigen gallery [staat in mijn post, links onderaan, naast de karmabutton]

je foto's mag je ook naar mij doorsturen hoor :) mocht je pose fotos hebben wil ik ze nog uploaden voor je ook voor je eigen foto topic ^^

humz...pose foto's...heb foto's van fotoshoots. begin pas net met bodybuilding :p
(zoals in "beginners starten hier" staat: ben fotomodel, en mocht eerder niet aankomen, afvallen, minder of meer spieren...dus heb geen "spier"poses (A) ) :p

Anoniem23518

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2007
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
damn, allemaal BrEeZaHh taal :cool: haha

J3 mo3t 3s w3t3n.

Maar die fotoshoot foto's vinden we ook goed hoooorrrr. "Gespierd" zijn als vrouw is slechts een bijkomstigheid, wel een prettige overigens.

Jonko

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2006
humz...pose foto's...heb foto's van fotoshoots. begin pas net met bodybuilding :p
(zoals in "beginners starten hier" staat: ben fotomodel, en mocht eerder niet aankomen, afvallen, minder of meer spieren...dus heb geen "spier"poses (A) ) :p
Sorry dame, me research naar jou net niet goed genoeg gedaan.

damn, allemaal BrEeZaHh taal :cool: haha

DaMnN RiGhT DuShI ZuWwE ScHuReN??! :cool:

Dagmar

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
5 sep 2007
Lengte
1m65
Massa
68kg
hahaha :p nja de spieren komen er snel genoeg in ieder geval :p maar ik moet dus niet perse in men gallerij "pose foto's" hebben? omdat het er zo uitdrukkelijk staat ;)

(dit is overigens toch een off topic map of zi eik het fout? ;) )

flowergrrl

Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
hahaha :p nja de spieren komen er snel genoeg in ieder geval :p maar ik moet dus niet perse in men gallerij "pose foto's" hebben? omdat het er zo uitdrukkelijk staat ;)

Nee schat, je ziet het fout, sorry.

Jonko

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2006

dat is erg offtopic, billenkoek!!!

en nee, het moet niet :) maar mocht je het zelf leuk vinden om ons te laten zien hoe je ervoor staat en met fotos je progressie te laten zien [natuurlijk ook voor jezelf] dan weet je de gallery te vinden.

oh, das ook offtopic.... :(

flowergrrl

Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Jonko gaat hateuh. :rolleyes:

Anoniem23518

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2007
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%

Open een topic in't geile hanenhok met die foto's en je zal hoogst waarschijnlijk rijkelijk beloond worden met sparma.

Naar boven