Portonia1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.662
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben dat idd ook van plan. Wou dat pas ma 3 maandem doen ivm het 3 maandem duurt voor je pas de aanpassingen echt ziet ivm de duur van aanmaak nieuwe spermacellen.Laat gewoon testen bij Android health clinic ?
Kom je precies te weten hoeveel zwemmers je hebt.
Zelf ook 2x gedaan daar.
Wat dacht je? Dat iedereen bij de eerste of tweede keer raak schiet anders?Ze heeft nu al 2 ongesteldheids gehad zonder anticonceptie en ook niet zwanger geraakt, dus waarschijnlijk ben in momenteel niet vruchtbaar
Verschilt idd heel erg per persoon. Wil daarom na 3 maandem meten en kijken hoe t ervoor staat ook
Nee dat heeft geen invloed zover ik weet. De kwaliteit van het zaad is niet beïnvloed, je hebt gewoon minder zwemmers.
Al 2 ongesteldheids. Dat is niet veel! Verdiep je eens in de kansen op een zwangerschap, in de meeste gevallen is dit niet in een keer raak. Helemaal als ze aan de pil heeft gezeten kan het zijn dat haar normale cyclus nog niet regelmatig is en daardoor de eisprong wellicht mist ( of je moet al de testen hiervoor gebruiken om de piek te vinden.Ze heeft nu al 2 ongesteldheids gehad zonder anticonceptie en ook niet zwanger geraakt, dus waarschijnlijk ben in momenteel niet vruchtbaar
Verschilt idd heel erg per persoon. Wil daarom na 3 maandem meten en kijken hoe t ervoor staat ook
Huh wat bedoel je met het laatste?Wat dacht je? Dat iedereen bij de eerste of tweede keer raak schiet anders?
Mijn vriendin is sinds we samen zijn nu al 40x ongesteld geweest en ze is nog steeds niet zwanger. Dus ik zal wel onvruchtbaar zijn. Oh wacht...🤔
Thanks! Ik wist wel dat t niet binnen paar weken zaak zou zijn maar wist niet dat t zo extreem was kwa tijd. Had t er veel met mensen om me heen erover maar die waren allemaal binnen no-time zwanger vandaar mn verwachtingen ookAl 2 ongesteldheids. Dat is niet veel! Verdiep je eens in de kansen op een zwangerschap, in de meeste gevallen is dit niet in een keer raak. Helemaal als ze aan de pil heeft gezeten kan het zijn dat haar normale cyclus nog niet regelmatig is en daardoor de eisprong wellicht mist ( of je moet al de testen hiervoor gebruiken om de piek te vinden.
Kansen zwangerschap zie afbeelding. Het is dus heel normaal er langer over te doen.
Verder niet slim een protocol te volgen terwijl je de vruchtbaarheid niet hebt gemeten. Dus een 0 meting heb je niet.
![]()
Ze heeft nu al 2 ongesteldheids gehad zonder anticonceptie en ook niet zwanger geraakt, dus waarschijnlijk ben in momenteel niet vruchtbaar
Ik weet niet wat je dan met het bovenstaande bedoelt, maar het leest dat je van mening bent omdat het in (minder dan) twee maanden niet gelukt is zwanger te worden het aan jouw vruchtbaarheid ligt. Dat kan uiteraard een factor zijn, maar het is niet zo alsof je gister besluit dat je kinderen wilt en een poging doet het direct succesvol is. Zoals @Natty87 aangeeft liggen die percentages heel anders en de verwachting hebben dat het direct lukt is op z'n zachtst gezegd nogal naiëf.Ik trek ook niet een conclusie dat het niet lukt. We snappen ook wel dat t maandem tot jaren kan duren.
Had een online goedkope test gedaan op advies van huisars en ben toen op basis daarvan gaan handelen, achterag beter adh kunnen gaan idd.Als je nou gewoon bij AHC een test doet en het blijkt dat je verminderd vruchtbaar bent, kunnen zij ook nog eens gewoon je HCG voorschrijven. Dan kun je tenminste een plan maken op basis van beschikbare gegevens en dan heb je ook nog eens zeker legit HCG.
Nooit vergelijken met anderen , daar heb je helemaal niets aan. Sommige hebben de mazzel dat direct raak is maar het grootste gros heeft deze mazzel niet.Huh wat bedoel je met het laatste?
Thanks! Ik wist wel dat t niet binnen paar weken zaak zou zijn maar wist niet dat t zo extreem was kwa tijd. Had t er veel met mensen om me heen erover maar die waren allemaal binnen no-time zwanger vandaar
Thanks voor de uitgebreide reply!Nooit vergelijken met anderen , daar heb je helemaal niets aan. Sommige hebben de mazzel dat direct raak is maar het grootste gros heeft deze mazzel niet.
En de cijfers zijn zo extreem qua tijd niet. Een arts zal je ook pas serieus nemen na een jaar proberen en daarna zullen er stappen ondernomen worden. Dat is vaak de normale gang van zaken. Dan zal er ook onderzoek gedaan worden naar hoe vaak doe je het, worden er evt ovulatie testen gebruikt om haar dagen te bepalen? en evt jouw zwemmers worden gecheckt en zo nodig beide doorverwezen naar de gynaecoloog etc.
Je hebt 1x in de maand een kans en die moet gunstig zijn mbt de eisprong. Er zijn genoeg factoren die meespelen en dit kunnen belemmeren bijv ziekte, ongezonde levensstijl etc....
Laat je vriendin ook de cyclus bijhouden in een app ( flow of maya) en zo nodig ovulatietesten doen bijv clearing blue digital.
@MassOrPassNooit vergelijken met anderen , daar heb je helemaal niets aan. Sommige hebben de mazzel dat direct raak is maar het grootste gros heeft deze mazzel niet.
En de cijfers zijn zo extreem qua tijd niet. Een arts zal je ook pas serieus nemen na een jaar proberen en daarna zullen er stappen ondernomen worden. Dat is vaak de normale gang van zaken. Dan zal er ook onderzoek gedaan worden naar hoe vaak doe je het, worden er evt ovulatie testen gebruikt om haar dagen te bepalen? en evt jouw zwemmers worden gecheckt en zo nodig beide doorverwezen naar de gynaecoloog etc.
Je hebt 1x in de maand een kans en die moet gunstig zijn mbt de eisprong. Er zijn genoeg factoren die meespelen en dit kunnen belemmeren bijv ziekte, ongezonde levensstijl etc....
Laat je vriendin ook de cyclus bijhouden in een app ( flow of maya) en zo nodig ovulatietesten doen bijv clearing blue digital.
Wat en hoeveel zet je nu?
Heb gisteren een nieuw topic gemaakt met alles wat ik neem en zet. Je kan hem via mn profiel vinden